י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שובר שתיקה של שנים רבות

בכיר חמאס ששרד ניסיון חיסול ונותר נכה מאיים על ישראל

ראש הזרוע הצבאית של חמאס שיגר אמש מסר מאיים כלפי ישראל בעקבות המהומות שפרצו בשכונת שייח ג'ראח בירושלים בתגובה לכוונה ישראלית לפנות מהמקום משפחות פלסטיניות לטובת יהודים | מדובר באירוע נדיר לאחר שמ-2004 קולו לא נשמע

בכיר חמאס ששרד ניסיון חיסול ונותר נכה מאיים על ישראל
פעילי חמאס ברצועת עזה צילום: עבד רחים חטיב / פלאש 90

מחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס ששרד מספר ניסיונות חיסול ישראליים, נשא דברים לפני אמש (שלישי) ואיים על ישראל בעקבות אירועי שכונת שייח' ג'ארח בימים האחרונים.

מדובר באירוע נדיר שדף מדבר, לאחר שקולו לא נשמע בפומבי מאז קלטת שפורסמה במהלך מבצע צוק איתן ב 2014. דף סובל מפציעות קשות מאז ניסיון החיסול הישראלי שהותיר אותי עם בעיות בדיבור ובגפיים.

בהצהרה שנשא אמש הצדיע מוחמד דף הצדיע לעם הפלסטיני בשכונת שייח׳ ג'ראח ואיים על ישראל . "הנהגת ההתנגדות עוקבות אחרי המתרחש, הרמטכ"ל (מוחמד דף) שולח אזהרה ברורה ואחרונה לישראל שאם התוקפנות על העם הפלסטיני לא תיפסק בשכונת שייח ג'ראח ההתנגדות לא תעמוד בחיבוק ידיים וישראל תשלם על כך ביוקר".

יו"ר עוצמה יהודית חבר ועדת חוץ ובטחון ח"כ איתמר בן גביר הגיב לאיומים שנשמעו מראש הזרוע הצבאית של חמאס וכתב: "אסור להתקפל בפני מוחמד דף- חייבים לפתח את ההתיישבות בשכונת שמעון הצדיק".

בהמשך למהומות אמש בשכונת שמעון הצדיק על ידי פורעים, קורא יו"ר עוצמה יהודית  למשטרה לפעול בנחישות ואפס סובלנות. "למדינת ישראל אסור להתקפל בפני הטרוריסט, רב המרצחים מוחמד דף שהצדיע לפורעים ואיים בהפעלת טרור מעזה על ישראל".

לדברי בן גביר, "אמש המשיכו התפרעויות הטרור בשכונת שמעון הצדיק כלפי התושבים ותשובתנו להם היא לפתח את ההתיישבות בשכונת שמעון הצדיק, לתגבר כוח פעולה בלי פחד, ולהורות לשוטרים להגיב בנחישות ותקיפות בלי גמגום".

מוחמד דף חמאס שייח ג'ראח איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד