י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דרמה בחתונת הירש: דגל פלשתין הונף ונחטף

נציג פלשתין במאה שערים, ישראל מאיר הירש, חיתן את בנו באולמי 'בנות ירושלים' בשכונה • במהלך הריקודים פיזזו חברי החתן עם דגל פלשתין, אלא שאז הגיע יוס'ל קרויזר, חטף את הדגל, ונמלט • איך זה הסתיים?

יוס'ל קרויזר וישראל מאיר הירש. עיבוד מחשב: יוסי כץ
יוס'ל קרויזר וישראל מאיר הירש. עיבוד מחשב: יוסי כץ

דרמה של ממש באולם האירועים: הערב (ג') מחתן ישראל מאיר הירש, המשתייך לפלג 'אוהל שרה' בנטורי קרתא, את בנו באולמי 'בנות ירושלים' הממוקמים בסמוך לישיבת מיר בשכונת מאה שערים בירושלים.

אוהל שרה, הוא הפלג הקיצוני ביותר גם בחוגי הנטורי קרתא, ואנשיו נפגשים דרך קבע עם אנשי החמאס והרשות הפלשתינאית. אביו של ישראל מאיר, משה, שנפטר לפני חודשים ספורים שימש כשר לענייני יהודים של הרשות הפלשתינאית, ולניחום האבלים בביתו הצנוע בשכונת מאה שערים הגיעו רבים מבכירי הרשות.

במהלך הריקודים בחתונה, הרימו חבריו של החתן את דגל פלשתין, ופיזזו איתו בשמחה. מספר תושבי האזור שהגיעו לראות את שמחת נכד השר, הבחינו בריקוד המבחיל, ומחו בפני הרוקדים על המעשה.

אחד מן הדמויות היותר צבעוניות במאה שערים, יוס'ל קרויזר, החליט לקום ולעשות מעשה. הוא ניגש לתוך מעגלי הריקודים וחטף את הדגל מידי הבחורים המפזזים. אלא שאנשי 'אוהל שרה' החליטו שלא לוותר.

מרדף קצר אחרי חוטף הדגל, הביא ללכידתו, ולהוצאת הדגל מידיו. מיד לאחר שהוציאו את הדגל, החלו לחבוט בו חבטות הגונות. עד ראיה ששוחח עם 'בחדרי חרדים' מספר כי קרויזר התקשה לקום ממקומו, אך הפטיר לעוברים ושבים: זה היה שווה את זה.

ולנו לא נותר אלא לספר את הסיפור, שהופך לאייטם בזכות עצמו, על רקע עונת המלפפונים השוררת במערכות העיתונים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 81 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד