י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מקדמים בשמחה את שובו"

הפיגוע בצומת תפוח: אחד מהפצועים חזר לישיבה

לאחר שבתחילת השבוע נפצע מהפיגוע בצומת תפוח, הבוקר חזר עמיחי חלא לישיבתו באיתמר לאחר שהחלים | הישיבה בירכה: "מקדמים בשמחה רבה את שובו" | צה"ל פשט על ביתו של המחבל: "הם הגיעו בשעת לילה מאוחרת"

הפיגוע בצומת תפוח: אחד מהפצועים חזר לישיבה
הפצוע שב לישיבה באיתמר צילום: מתוך הפייסבוק של הישיבה

פחות משבוע לאחר שנפצע קל בפיגוע הירי בצומת תפוח בדרכו לישיבה, היום (רביעי) תלמיד הישיבה עמיחי חלא חזר לישיבתו באיתמר.

הישיבה, אשר ביקשה להתפלל בין היתר גם עליו, הוציאה את ההודעה על כך שחזר, וביקשה להמשיך להתפלל על שני התלמידים שנותרו בבית החולים: "מקדמים בשמחה רבה את שובו של עמיחי חלא לישיבה. מתחזקים ביחד ומתפללים לרפואתם של יהודה ובניה".

מוקדם יותר השבוע, כשתלמידיו בבית-החולים, הבוקר (שני) ראש הישיבה הגבוהה באיתמר הרב יהושע ון דייק שוחח עם 'בחדרי חרדים', וביקש שיתפללו לרפואת התלמידים.

"אחד במצב קשה מאוד וגם השני קשה", סיפר על מצבם של שני הבחורים מתוך השלושה והמשיך, "הלכתי לבקר את התלמידים בבית החולים, ובמקביל בית המדרש לא פסק כל הלילה. אנחנו מתפללים, צריך הרבה מאוד ישועות".

הרב סיפר על האזור: "הישיבה בתוך הישוב איתמר, כך שאנחנו לא באזור רגוע. זה אזור שיש הרבה "בני דודים". אנחנו לא מתעסקים עם זה, יש את כוחות הביטחון. נקודת החיכוך היחידה היא שהתלמידים באים לישיבה ביום ראשון".

"בימים הקשים האלה צריך להרבות באהבה ובחיבור בין עם ישראל. אנחנו ממשיכים להרבות בתורה, בית המדרש שלנו הוא על שם משפחת פוגל שנרצחה, ומאז אנחנו עולים וממשיכים בתורה, וכך נמשיך", הוסיף.

הלילה, צה"ל פשט על ביתו של המחבל, מונסתר שלבי שביצע את הפיגוע, לאחר שעצרו את בנו. אם המשפחה סיפרה: "הם הגיעו בשעת לילה מאוחרת".

איתמר פיגוע ירי צומת תפוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד