י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שיריונים ותיקים

דיווח: כך נתניהו ניסה לפתות את חברי 'ימינה'

לאחר שלא הצליח להרכיב קואליציה, נתניהו פועל לסכל את הממשלה שמתגבשת בגוש השני - והיום דווח כי הוא הציע את תיק המשפטים לאיילת שקד, ובנוסף שיריונים ב'ליכוד' לה ולחברי הכנסת עידית סילמן ועמיחי שיקלי | בנט הציע הצעה נגדית

דיווח: כך נתניהו ניסה לפתות את חברי 'ימינה'
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/דוד כהן, פלאש 90

לפני שעמיחי שיקלי כתב את המכתב ליו"ר 'ימינה' שבו הוא מתנגד לממשלת השינוי, היום (רביעי) דווח כי ראש הממשלה נתניהו הציע לו ולעוד שני חברי מפלגתו, הצעה חדשה בתמורה לעריקה.

על פי הדיווח ב'מעריב', נתניהו הציע לאיילת שקד את תיק המשפטים, וכן לה לשיקלי ולעידית סילמן שיריונים ב'ליכוד' לבחירות הבאות, אך נכון לרגע זה, הם טרם קיבלו את ההצעה של ראש הממשלה.

כדי למנוע משקד לעזוב אותו, יו"ר 'ימינה' הציע לה הצעה נגדית -תיק התחבורה או תיק השיכון. מטעם הראשונה נמסר כי הדיווח אינו נכון.

בתוך כך, מוקדם יותר היום חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שעל פי הדיווח קיבל הצעה מנתניהו, הודיע כי הוא מתנגד לממשלה עם גוש השינוי שנשענת על מפלגות ערביות, למרות שיו"ר מפלגתו פועל לכך.

"אני מתקשה להשלים עם הפרה סיטונאית של התחייבויות מפורשות שלנו לבוחרינו", פתח במכתב ששלח לבנט והמשיך, "התחייבנו להקים ממשלת ימין טובה, רחבה שתוציאה אותנו מהבוץ. התחייבנו "שלא נשב עם מרצ שראשיה מצדדים בתביעת קציני ולוחמי צה"ל בהאג".

הוא הוסיף מה הוא ו'ימינה' התחייבו במערכת הבחירות האחרונה: "התחייבנו ש"לא נכתיר את יאיר לפיד לראשות הממשלה, לא בצורה רגילה, לא ברוטציה ולא בשום דרך"".

"בציר הדמוקרטי", הוא מנמק, "ימינה היא למיטב ידיעתי חלק בלתי נפרד מהמחנה הלאומי, אל לנו לתת יד לשלילת הצבעתם של למעלה ממיליון מצביעי ליכוד, אחים, שותפים לדרך".

"אין לנו מנדט ליטול מהם את בחירתם הדמוקרטית. במפלגת הליכוד ובעומד בראשו. מה לנו ולרוחות השנאה, מה לנו ולדגלים השחורים?", סיכם.

בנימין נתניהו איילת שקד עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד