י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המחלוקת ביהדות התורה

בליכוד תוקפים: "אי אפשר להאמין לאף מילה שיוצאת מפיו"

גורמים בליכוד מאשימים את יו"ר ימינה שזגזג בהחלטתו לאחר שתחילה הסכים לתנאי שהציבו בליכוד: המלצה תמורת התחייבות להקמת ממשלת ימין בימי המנדט, אך בהמשך חזר בו | ביהדות התורה החליטו שלא להמליץ על בנט כבר בבוקר, חוץ מאחד

בליכוד תוקפים: "אי אפשר להאמין לאף מילה שיוצאת מפיו"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהנשיא ריכז אליו את המלצות הסיעות בפעם השנייה, כשמסתמן כי המנדט יעבור לידי יאיר לפיד שגייס 56 ממליצים, בליכוד תוקפים את נפתלי בנט.

בהודעה ששיגרו בשם 'גורם המעורב במו"מ' נמסר כי לאורך השעות שקדמו להמלצות "היו מגעים מתקדמים עם בנט להמלצה של כל גוש הימין עליו אצל הנשיא".

בליכוד ציינו כי הם הציבו תנאי בפני בנט כי ההמלצה של 52 חברי גוש הימין תינתן תמורת התחייבות שלו להקים ממשלת ימין במהלך תקופת המנדט.

"בתחילה בנט הסכים", טוענים בליכוד, "אך חזר בו אתמול וסרב אפילו להפקיד מכתב (שסוכם שלא יפורסם פומבית), שיכלול התחייבות אישית להקמת ממשלת ימין שתוביל ותקדם את ערכי הימין בדיוק כפי שהתחייב לפני הבחירות".

אותו גורם תקף חזיתית את בנט: "הדעה הרווחת במערכת הפוליטית כיום, מימין ומשמאל, שבנט מתעתע בכולם ומשחק על כל המגרש ולא ניתן להאמין לאף מילה שיוצאת מפיו".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בניגוד להודעת הליכוד, ביהדות התורה הוחלט כבר הבוקר בתום סבב התייעצות שלא להמליץ על אף אחר מהמועמדים ולבקש מהנשיא להחזיר את המנדט לכנסת.

רוב הדעות ביהדות התורה סברו להמליץ על החזרת המנדט לכנסת, מלבד נציג אחד שצידד בעמדת הליכוד לתמוך בבנט בכפוף להתחייבות שלו להקים ממשלת ימין בלבד.

בשעה 12:00 הודיעו בסיעה על החלטתם בפני הליכוד, שאלה ביקשו להמתין מעט לבדוק אם המו״מ מול בנט יבשיל, וכך הודיעו על כך יחד עם ש"ס בדקה ה-90.

בתוך כך, יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ימסור היום הצהרה לתקשורת בשעה 17:30 בחדר סיעת ימינה בכנסת.

 

הליכוד יהדות התורה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד