י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי 37 שנים בפוליטיקה

לקראת המירוץ: המתמודד הבולט לנשיאות פורש

אחרי שפרש מהחיים הפוליטיים ושמו עלה כמועמד אפשרי לנשיאות המדינה, השר עמיר פרץ מודיע הערב כי לא יתמודד וכי אחרי 37 שנות עשייה ציבורית יקדיש את זמנו למשפחתו הקרובה | השר דרעי מצר על הודעתו חברו

לקראת המירוץ: המתמודד הבולט לנשיאות פורש
עמיר פרץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר שפרש ערב הבחירות מהכנסת ומראשות מפלגת העבודה, עמיר פרץ שעדיין מכהן כשר הכלכלה בממשלת המעבר, מודיע הערב (רביעי) כי הוא לא צפוי להתמודד על תפקיד נשיא המדינה בבחירות שיתקיימו בקרוב.

השר עמיר פרץ כתב הערב בחשבון הפייסבוק שלו: "כמי ששמו עלה לא אחת בהקשר להתמודדות הקרובה על תפקיד נשיא המדינה, אני רוצה להודיע שלאחר ששקלתי את הדברים בכובד ראש החלטתי לא להתמודד על התפקיד".

לדבריו, "כשאסיים את הכהונה הנוכחית ארצה לפנות לאפיקים חדשים ולהקדיש יותר זמן למשפחתי הקרובה, דבר שהיה קשה לי מאוד לעשות במהלך 37 שנותיי בשירות הציבור", הודיע פרץ שכבר פרש מהכנסת ערב הבחירות האחרונות.

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי הגיב להודעתו ומסר: "מצר על הודעת חברי עמיר פרץ, שלא להתמודד לנשיאות המדינה. עמיר, תרם במשך עשרות שנים תרומה עצומה לישראל בכל תחומי החיים. לוחם חברתי פורץ דרך, יו"ר ההסתדרות, שר הביטחון, כיפת ברזל וכל העת עזרה לחלשים. אני משוכנע שעמיר על יכולותיו, כישרונותיו ונסיונו הרב, ימשיך ויתרום עוד רבות למדינה".

עד כה הודיעו על התמודדותם, השר לשעבר שמעון שטרית, וחבר הכנסת לשעבר עמיר פרץ, שכאמור פרש. גם שמו של יושב ראש הסוכנות היהודית יצחק בוז'י הרצוג עולה כמועמד, לצד הזמר הישראלי יהורם גאון והאם השכולה מרים פרץ.

מועמד לנשיאות מירוץ לנשיאות בחירות לנשיאות עמיר פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד