י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"השתמש ברעיונות שלי"

היועץ הפוליטי מאיים בתביעה על נפתלי בנט

ביום שבו עלו סיכויו של נפתלי בנט לשבת על כס ראש הממשלה, יועץ פוליטי בכיר דורש מאות אלפי שקלים מיו"ר 'ימינה', בטענה כי לקח ממנו תכניות על נגיף הקורונה ללא רשות - ואף מאיים לתבוע אותו | 'ימינה': "טענות מופרכות לחלוטין - העיתוי אינו מקרי"

היועץ הפוליטי מאיים בתביעה על נפתלי בנט
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע האפשרות כי יהפוך לראש ממשלה בימים הקרובים, ח"כ נפתלי בנט מאוים בתביעה, כך על פי הדיווח הערב (רביעי) ב'חדשות 13'. אודי רייטר, יועץ פוליטי מוכר בפוליטיקה, טוען כי נתן לבנט את כל תכניות הקורונה לפני קמפיין הבחירות האחרון שלו, בנט ותוך כדי הבחירות - אולם האחרון לא שילם לו עליהן.

על פי הדיווח של אביעד גלקימן ב'חדשות 13', אודי רייטר שולח מכתב התראה לפני תביעה באמצעות עורך דינו, ובו הוא כותב: "במהלך החודשים האחרונים, סיפק מרשי לך ומפלגתך ייעוץ בקשת רחבה של נושאים, לעניין ההופעות בתקשורת ולרבות לעניין אופני הטיפול בקורונה".

"מרשי הציג בפניך, או מי מטעמך, תוכנית שהגה לטיפול בנגיף הקורונה. תוך שהוא מדגיש כי הוא בעל זכות יוצרים בתוכנית ואין בה שימוש לעשות בה שימוש ללא רשותו".

עוד הוסיף: "חרף כך, נעשה שימוש נרחב בתוכנית, מבלי לקבל את רשותו, מבלי לשלם לו כך ומבלי להינתן לו קרדיט כהוגה התוכנית".

"מרשי לא היה מעוניין מעולם לגרום לנזק למפלגת ימינה ואינו מבקש לעשות זאת כעת. יחד עם זאת לא ניתן לקבל מצב דברים בו נעשה שימוש בקניין רוחני, שלא על דעתו, ומבלי ששולם כל פיצוי".

בעקבות כך, אודי דורש 600,000 שקל כפיצוי על לקיחת תוכניתו ללא רשות, כך על פי הדיווח של אביעד גליקמן ב'חדשות 13'.

מטעם מפלגת ימינה נמסר בתגובה: "הטענות מופרכות לחלוטין. בדומה לאלפי אזרחים שפונים לחבר הכנסת בנט מדי יום גם מר רייטר שיתף את דעותיו עמנו והובהר לו לאורך כל הדרך, בזמן אמת, כי אין כוונה להעסיקו בשכר".

"למרות זאת, הוא בחר להמשיך וזוהי כמובן זכותו. מדובר בדרישה חסרת כל בסיס ובעיתוי שאינו מקרי", סיכמו.

זכויות יוצרים התראה לפני תביעה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד