י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתקרב לסוף חייו?

המנהיג האיראני: "מבקש מכם תתפללו עליי"

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי: "מבקש מכולם להתפלל עבורי". כך כתב בחשבון הטוויטר שלו והשמועות החלו לצוץ לגבי מצבו הרפואי | חמינאי בן ה-81 סובל כבר הרבה שנים מסרטן הערמונית, שעל פי הידוע נמצא במצב מתקדם

המנהיג האיראני: "מבקש מכם תתפללו עליי"
עלי חמינאי צילום: מתוך טוויטר

האייתולה עלי חמינאי, המנהיג העליון של איראן, ביקש מתומכיו בטוויטר להתפלל עליו, "אני מבקש מכל יקירי, בבקשה להתפלל עבורי".

בסדרת ציוצים שפורסמו הערב (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו, נכתב, "התפלל עבור עצמך וכולם, כאשר אתה מתפלל, תאמין בהגשמתו, אלוקים הוא תודעה טהורה, אבל לפעמים אנחנו לא מוכנים לספוג רחמים ממנו על ידי חיפוש סליחה, תשומת לב ותחנונים, עלינו להכין את עצמנו לקבלת רחמים אלוקים".

עוד נכתב: "הלילות הם שיא הרמדאן, והגענו לשיא הזה, עלינו להשתמש בהזדמנות ייחודית זו לחיפוש השתדלות, תחנון, תפילה, ותחנונים לריבונו של עולם, התפילה, ההשתדלות והבכי הם שפע צאלוקים אליך, תעריך אותם".

לפני יומיים כתב חמינאי כי "המהפכה האיסלאמית סילקה את איראן מלהיות בשליטת ארה"ב, זו הסיבה שאתה רואה אותם כועסים כשאיראן יוצרת קשרים פוליטיים וכלכליים עם סין, רוסיה ושאר שכנותיה". אך הפעם חמינאי התייחס בעיקר לתפילות, האם מצבו הבריאותי לא טוב? ככל הנראה לא נדע".

בעבר כבר נפוצו שמועות שהוא מת, והמשטר מסתיר זאת, אך לאחר מספר ימים הוא הופיע בציבור או בשידור בטלוויזיה, חמינאי אדם מבוגר ולא בריא, הציוצים שהוא פרסם הביאו לשיח רב ברשתות החברתיות, לצד השערות פרועות לגבי מצבו. חמינאי סובל כבר כמה שנים ממחלת הסרטן. בעוד חודשיים ימלאו לו 82.

עלי חמינאי איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד