כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בבולטון מציגים: כך הורסים מיתוג • שוק הפרסום

ב'המבשר' לא הצליחו ליצור מגזין שנתי שיעניין מפרסמים • איתן דובקין, הותר לפרסום? נו, באמת • ויש גם: מחמאות, קטילות, יחסי ציבור, ראיונות וכל מה שמעניין אותכם, המתעניינים בפרסום • הטור השבועי

בבולטון מציגים: כך הורסים מיתוג • שוק הפרסום



מה שלא מפתיע זו העובדה שבסופו של דבר גם לעיתון המבשר יש מגזין שנתי. אחרי הכל, אי-אפשר לפגר אחרי כולם וחייבים מגזין שנתי כלשהו. בעצם, עדיף כמה. אולי לכן נוכל לנחש די בקלות שלהמבשר יהיו עוד מגזינים שנתיים עם הזמן, בכל הנישות שהם ימצאו פנויות. האמת היא, שמגיע להמבשר כל הכבוד גדול על כך שהצליחו לעלות על נושא שאף אחד עוד לא בנה עליו מגזין: בטיחות.

הבעיה היא רק, שבתור מגזין ראשון כנראה לא היה הרבה ביקוש לפרסום, כך שמשרדי הפרסום מתבקשים להתרגל לרעיון ולהפוך כל לקוח שלהם לרלוונטי לנושא, לקראת השנה הבאה.

ואתם, קוראים יקרים, עד השנה הבאה תשתדלו להתאים עצמכם להיי-סוסייטי של תצלומי חדרי הבית המפארים את מגזין הבטיחות.

הותר לפרסום

כך קרא איתן דובקין לתוכנית הפרסום והשיווק החדשה שלו ברדיו 'קול ברמה', ובכך גרם לנו להפסיק להתעניין כבר מראש, שהרי את כל מה שהותר לפרסום כבר שמענו מפה לאוזן, ומה לנו להצמד למקלטי הרדיו בכדי לשמוע כל זאת שוב.

לא התבדינו.

התוכנית החלה בסקירה מתוך בלוג הפרסום פשקוויל, מפי השדרן ישורון תורג'מן, שנשמע נורא ספקני לגבי העניין של המאזינים בכל מה שהוא מקריא וצדק: היה די מתיש לשמוע שוב את כל מה שכבר שמענו בעצמינו במהלך השבוע-שבועיים האחרונים.

איכשהו הסתנן לתוכנית מנהל תחום המוגזים והאנרגיה בטמפו, שהיה באופן מפתיע לקוח של איתן דובקין בעצמו עד לא מזמן, וגם חיים קליגר זכה לבמה נוספת להעביר את משנתו הסדורה לגבי מספר המנויים האסטרונמי של המבשר.

כך או כך, מה שהכי מצא חן בעיינינו בכל העניין הוא שמן הסתם כבר עכשיו עמלים היח"צנים הבלתי נלאים לדחוף איזה אייטם ללקוחות שלהם לקראת התוכנית בשבוע הבא, ואנחנו אפילו יכולים לנחש מה מנהלי השיווק ב'קול ברמה' עונים להם.

זה לא רק

מימד מפרסמים השבוע משהו שנראה כמו טיזר אפרורי לקמפיין חדש, שכנראה יגיע בשבוע הבא, אך ידו של המבקר במעל: בעוד פינוק זה "הרבה יותר משמפו", בעיתונות הממסדית הוא "לא רק שמפו", שלא תחשבו לרגע להעניק לסבון נוזלי לשיער סגולות שאין בו. הוא לא הרבה יותר הוא פשוט לא רק.

אתם הבנתם את זה?

בראשית

טרקלין יאקאב חשמל

זה רק אנחנו או שפרסום בראשית מגייס לעצמו בשו-שו לקוחות חדשים?

השבוע מתפרסמת מודעת טרקלין יאקאב חשמל קצת שונה, שוני שמושך את העיינים לצד שמאל למעלה ומגלה "בראשית" במקום "טריו".

תתחדשו.

עוד פרינט מכל הלב

גל אורן יוצאים השבוע בקמפיין ילדים לקופת חולים מאוחדת, במקביל לקמפיין דומה שעולה בפרסום הכללי. מה שמעניין בקמפיין הוא שלושת הפרינטים מהם הוא מורכב, בכל עיתון - אחד אחר. שינוי מרענן משהו לאנשים שנאלצים לעבור על כל העיתונים בכל סופ"ש.


הירוק הירוק הזה

בולטון פוטנציאל יוצאים במבצע מיוחד ל'עלית': כך הורסים מיתוג במחי יד.

ראיתם מה בישלו לנו? עוד מבצע של איסוף, הפעם של חטיפי עלית, עם המון המון גופנים ומלא מלא באלגן. לא ברור מאיפה הגיע הצבע הירוק שמהווה רקע לפרינט (שהפך אגב, להזוי עוד יותר בדאבל בעיתוני יומשישי), לא ברור ממתי כותבים פרטים חיוניים במודעה בגופן של כתב יד, לא ברור למה להטריח אותנו להתקשר לטלמסר כדי לברר איפה הניידת, ולא ברור למה בולטון שוב דוחפים לנו את הנימה המתלהבת הזו של "רוצו לקנות חטיפים!"

איך שיהיה, הפרסים לילדים נשמעים שווים.

אז אולי באמת כדאי שתרוצו לקנות..


ללכת לישון על קרש גיהוץ

לטריו יוצא הרבה להתעסק עם מוצרי חשמל, מה שדורש מהם לאמץ ת'ראש שוב ושוב כדי להמציא משהו קראייטיבי למגהץ התורן או לבלנדר.

הפעם, בבריף של המגהץ התורן היתה שורה אחת בבולד שדיברה על "אחריות הזהב" של ניופאן: לא פחות מ5 שנות אחריות על מגהץ קיטור.

וכיוון שעניין האחריות של מגהץ הקיטור שלנו מדירה שינה מעיינינו, הבחירה של כרית על קרש גיהוץ ברורה ומובנת: עם 5 שנות אחריות, את יכולה ללכת לישון בשקט, בטח. בפעם הבאה שסל הכביסה שלך יכיל ערמת שמיכות פוך דקות.

משהו כאן לא הסתדר לנו.

מחמאה למימד (2)

מה שתגידו, אבל קמפיין מחמאה של מימד הוא יופי של דבר. אחרי הפרינט הפותח שזכה מאיתנו כבר לח"ח באחד הטורים הקודמים, לא יכולנו להתאפק ואנחנו מחמיאים שוב.

זה כבר לא השמרים של שימרית שנזכרים בנו לפני החגים ומפרגנים מתכון או שניים. גם כך סתם, באמצע היום יום, השפית אביגייל מייזליק מגישה מתכונים מחמיאים עם המרגרינה של מימד, בעיצוב שפוי, עם סטיילינג נורמלי.

אנחנו אהבנו.

רק בלפ"מ

בים אין סומכין על הנס. איפה כן סומכין? תמיד נחמד לראות את הפרינטים שמשחררת לשכת הפרסום הממשלתית לעיתונים שלנו, עם ה"חס וחלילה" בין השורות ו"זה ממש הצלת נפשות", רק בס"ד הם שכחו הפעם. אותנו דווקא מעניין אם הם כבר קלטו את הכללים עד הסוף או שגם להם עוד יש ויכוחים עם המבקר.

אפטיקנה

רעיון נחמד של אפיקים, לתפוס שלישי עמוד לאורך כמה עמודים ב"בתוך המשפחה" השבוע, עם עצות של מומחי רשת האופטיקה הירוקה, במיוחד לילדים לפני תחילת השנה.

מסתבר שאחרי הטיפים של בנק פאג"י אפיקים מכרו את הרעיון גם ללקוחות אחרים, אבל כאן בשונה מנסיון הצלת הבנק, זה דווקא נראה טוב.

כל כך טוב שגם המומחים של "עינית" חשבו על אותו הרעיון, באותו עיתון, בעמודי ההמשך. אופס.

להשכירכם! מהיום מותר

איכשהו, במודעת הקיץ של טריו לאלטר מחשבים, נעלמה השורה שמסבירה בהתנצלות מובנת שהפנייה היא רק לאלו שזקוקים למחשב לצרכי עבודה בלבד. ולא רק זה, אלא שהכותרת רוצה "להשכיר" לנו, ש"הקיץ נהנים יותר!" ואנחנו שואלים: להנות? עם מחשב? איך אפשר?

סקירה בקצרה

השבוע ממשיכים שוגי ובייגלה של מימד, הפעם גם במגזין ילדים של משפחה. גם רקסונה של מימד עוד כאן וגם קוקה קולה ומחמאה ופרינט חדש לשמפו פינוק.

לפרסום בראשית יש את קמפיין החסכון של אושר עד, קמפיין מזגני LG וגם חדש לטרקלין יאקאב חשמל. לטריו יש את אלטר, ניופאן ופמפרס, לאפיקים את אוסם, סנו, פאג"י וספרינג וגם את העצות החדשות של מומחי אופטיקנה. לגל אורן יש את קמפיין מאוחדת, עדיין את קמפיין 'נדנדע' וקמפיין ותחזירנו לשלום בשיתוף זק"א ופרינטים חדשים לספרי פלדהיים.

בולטון פוטנציאל עם חדשה לעלית, עדיין עם דנונה ואור החיים ויש גם פרינט ניו פארם חדש למקאן אריקסון.

לנור ממשיכים להופיע ב'בתוך המשפחה' כמו גם פאפיה שמצרפים השבוע מערכת שעות מעוצבת לקראת שנה"ל החדשה.

יחסי ציבור

ראיון "אחד העם" של בקהילה מוקדש לפזגז ו"חדר ניתוח" לספרינג, משפחה מפרגנים ראיון אחד בלבד אחרי השלושה של שבוע שעבר ואוסם זוכים בו.

ידיעות שנצפו השבוע: טייד וסנו אוקסיג'ן מתחרים על הכתמים, כללית, לאומית ומכבי על החולים, מעדני חלב של שטראוס ומעדן חדש של טרה, שנתיים ליש, הצלחה מרשימה ל'שפע כיף', פיירי, תור פלוס, שלגוני פרילי של נסטלה, שוגי מיני והבייגלה החדש- כולם מבית מימד, ידיעות בנק הפועלים מככבות עם כרטיס האשראי הממותג וגם מוקד פלאפון החדש וסיום הלימודים בשלוחה החרדית מבית ט.מ.ל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד