ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024

אלי ישי נגד גבי גזית: להרחיקו משידור

חזית חדשה • השדרן גבי גזית כינה את שר הפנים: "השר הגזען ביותר בממשלה" • בתגובה שיגרו אנשיו של ישי מכתב לרשות השניה, בו הם דורשים להרחיקו משידור: "השתלחות נטולת רסן"

השדרן גבי גזית
השדרן גבי גזית

לפני מספר חודשים הסתבך השדרן גבי גזית כאשר כינה בשידור את החרדים והמתנחלים בכינויי גנאי. הרשות השנייה קנסה את התחנה ב-30 אלף שקל, אך זה לא מנע מהשדרן לפתוח חזית נוספת, הפעם נגד שר הפנים אלי ישי, אותו כינה "השר הגזען ביותר בממשלה".

העיתונאי יהודה שלזינגר חושף היום בעיתון 'ישראל היום' כי אנשיו של ישי העבירו מכתב לרשות השנייה במחאה על ההתבטאויות ובו הם דורשים להרחיק את גזית משידור. "מר גזית סיגל לו כבדרך שגרה השתלחות נטולת רסן נגד הציבור החרדי ונגד נבחריו. עוד מוסיף גזית חטא על פשע ולאחר שנתבקש בעבר להתנצל על ידי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו שב גזית ומשמיע דברי שטנה - כאילו היתה בקשת הרשות השנייה עבורו המלצה וירטואלית", נאמר במכתב.

עוד נאמר: "מיותר יהיה לציין בפניך את חומרת ההשלכות באישום שווא של איש ציבור כ'גזען. 'ידוע כי הדין הפלילי בישראל מטיל עונש מאסר בפועל על הסתה לגזענות ואף סעיף 7 לחוק יסוד הכנסת מאפשר לפסול רשימה על סמך הסתה לגזענות. האשמה כ'גזען' אינה אשמה ללא תכלית.

"אבקש להגיש נגד מר גזית תלונה נוספת ולקוות כי הפעם מר גזית יורחק לזמן מה מן היכולת לשדר".

בתגובה מסר גבי גזית: "לא אמרתי את הדברים בשיחת רכילות אלא ברדיו בשידור ואני עומד מאחורי הדברים שאני אומר ברדיו.

"עמדתו של ישי כפי שבוטאה בקולו שאמר 'אני רוצה לראות מי יגור בשכונה עם אזרחים אריתראים' היא אמירה גזענית שמזכה אותו בתואר השר הגזען ביותר בממשלה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד