י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ליצמן מיהר להכחיש

קריאה בביטאון 'אגודת ישראל': לשקול תמיכה בממשלת לפיד

הסוף לשלטון נתניהו?: בביטאון אגודת ישראל - המודיע, יצאו הבוקר במאמר דעה חריג הקורא לתמוך בממשלת לפיד בתמורה לשלל תופינים פוליטיים | שעות אחרי פרסום המאמר מיהר השר ליצמן להכחיש את הדברים שנכתבו

קריאה בביטאון 'אגודת ישראל': לשקול תמיכה בממשלת לפיד
לפיד וליצמן צילום: צלמי פלאש 90

בעוד ביהדות התורה ובכלל בסיעות החרדיות דוחים כל אפשרות להצטרף לממשלת לפיד - בנט, בביטאון ׳אגודת ישראל׳ עיתון ׳המודיע׳ מפרסמים היום (חמישי) קריאה לשקול הצטרפות לממשלה בראשות יאיר לפיד.

במאמר תחת השם מ. שלום, מפרסמים קריאה לשקול ישיבה תחת או לצד לפיד בממשלה, ולסיים את הברית ההיסטורית בין המפלגות החרדיות לבנימין נתניהו, שככל הנראה לא יצליח להרכיב את הממשלה הבאה.

"לפיד יעשה הכל להקים ממשלה, והוא מסוגל להעניק ויתורים רבי ערך ציבורי לאלה אשר יסכימו להשתתף בקואליציה שלו", נכתב במאמר, תוך שהם מציינים לטובה את התנהלותו של לפיד בחודשים האחרונים, "שתיקותיו עם סגירת הקלפיות בבחירות האחרונות נגד הציבור החרדי היא אחת האותות לאן הוא שואף".

עוד נכתב במאמר "אין ספק שלפיד יעדיף את המפלגות החרדיות העולות יותר מכפליים במספר החברים שלהם על ימינה, מלבד עצם העבודה שהוא (יאיר לפיד א.ק.) מכיר את הפוליטיקאי בנט וסחטנותו מזה, ואת חברי יהדות התורה וש״ס מזה", כותב המאמר מציין עוד כי "כבר היו דברים מעולם שהסיעות החרדיות השתתפו בקואליציה בראשות אהוד ברק, למרות שהסיסמה שלו בבחירות היית 'עם אחד וגיוס אחד'".

בכותרת המאמר קראו בביטאון המפלגה לשקול הצטרפות לממשלת לפיד, "הצעותיו של לפיד לכל סיעה וסיעה אשר יש סיכוי שיסכימו לתמוך בממשלה שלו, יהיו בהחלט רבות ענין, אין ספק שהיהדות החרדית אשר התייצבה בתוקף לטובת ממשלת נתניהו, תצטרך לשקול היטב את עתידה בהנהגת מורי הדור שליטא".

שעות לאחר פרסום המאמר, מיהר השר יעקב ליצמן להכחיש את הנאמר.

הודעה שהתפרסמה מטעם לשכת שר השיכון יעקב ליצמן נכתב: "במענה לפניות כתבים יובהר, כי הדברים המצוטטים מהמאמר בעיתון המודיע ("האפשרויות לממשלת לפיד") אינם מייצגים את עמדת אגודת ישראל, הפועלת אך ורק על פי קביעת מועצת גדולי התורה".

המודיע יעקב ליצמן יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד