י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לכידת עריקים

ההבטחות של נתניהו לח"כ קארה מ'ימינה'

לאחר שהמנדט הועבר ללפיד, ראש הממשלה מנסה לסכל את הקמת לקואלצית השינוי, ולאחר שעמיחי שיקלי מ'ימינה' הודיע כי יצביע נגד - הבוקר מתפרסם כי נתניהו הבטיח לח"כ אביר קארה מהמפלגה שריון ותפקיד שר, זאת כדי להביא אותו לפגישה חשאית | קארה סירב: "האהבה בעם ישראל תנצח"

ההבטחות של נתניהו לח"כ קארה מ'ימינה'
אביר קארה בכנסת צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעוד חברו למפלגה הודיע כי יצביע נגד ממשלת השינוי, הבוקר (חמישי) פורסם כי לחבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' הובטחו כמה הבטחות, אשר נועדו לפתות אותו לפגישה סודית עם ראש הממשלה נתניהו.

על פי הדיווח ב'ynet', לקארה הובטח לפני פגישתו עם נתניהו, כי אם יחליט לערוק מבנט, יקבל את תיק הכלכלה, שריון לשתי קדנציות ב'ליכוד' וכל מה שידרוש עבור העצמאים.

ההבטחות נועדו לפתות את קארה להגיע לפגישה סודית עם נתניהו, שם האחרון היה אמור לשכנע את אביר לערוק ולדון איתו על ההצעות שיתן לו בתמורה.

אך חבר הכנסת מ'ימינה' החליט להודיע כי הוא לא יגיע לפגישה, ואף חשף את תוכן ההצעה לחברי מפלגתו, וכתב: "בסוף האהבה בעם ישראל תנצח. עם ישראל זה אלו העומדים בתור לתרום דם (במקום שבו הממשלה נכשלת) עם ישראל זה אלו שחילקו סלי מזון ועזרה לנזקקים בתקופת הקורונה (במקום שבו הממשלה נעלמה)".

"באופן אישי אני מוכן למות למען כל אחד מבני עמי - אלו שגרים בעפרה ואלו שגרים בצהלה, למען אחי היקר שגר בחברון ושומר על מערת המכפלה ועל עיר האבות, למען החרדי, ולמען החילוני", טען והמשיך, "אהבת ישראל עם וארץ. בשל חילוקי דעות עם אחיי אני לא שוכח שהמצפן שלי מורכב מאהבת ישראל".

"זה שיש שנאה בכל צד לא מאשר לי לשנוא אחרים אהבת ישראל היא המצפן. מוכן למות בקרב למען כל אחד מכם כי טוב למות בעד ארצנו, גם למען אלו שלא חושבים כמונו. נעזור להם להשתפר", סיכם.

מוקדם יותר היום, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה' הודיע כי יצביע נגד ממשלת השינוי: "שלא תהיינה אי הבנות, אצביע נגד הקמת ממשלה יחד עם המשותפת ומרצ בדיוק כפי שהתחייבנו לבוחר".

אביר קארה ביבי נתניהו הליכוד מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד