י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בליכוד מכחישים

הצעה מפתה: הח"כ של 'ימינה' דוחה את נתניהו

בעקבות הדיווחים על ההצעות של הליכוד שהונחו בפני חבר הכנסת אביר קארה, האחרון דוחה את ההצעות של נתניהו לעריקה מבנט, וטוען: "נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים" | 'הליכוד': "נתניהו מעולם. לא נתן הבטחה לקארה"

הצעה מפתה: הח"כ של 'ימינה' דוחה את נתניהו
אביר קארה צילום: Olivier Fitousi/Flash90

בעוד לפיד קיבל את המנדט, היום (חמישי) נתניהו ממשיך בניסיוני העיקש לסכל את הממשלה לגוש השינוי, ולאחר שעמיחי שיקלי מ'ימינה' הודיע כי יצביע נגד, דווח כי נתניהו ביקש להיפגש עם חבר למפלגה אביר קארה ולהציע לו הצעה מפתה במיוחד.

על פי הדיווח ב'ynet', לקארה הובטח לפני פגישתו עם נתניהו, כי אם יחליט לערוק מבנט, יקבל את תיק הכלכלה, שריון לשתי קדנציות ב'ליכוד' וכל מה שידרוש עבור העצמאים.

ההבטחות נועדו לפתות את קארה להגיע לפגישה סודית עם נתניהו, שם האחרון היה אמור לשכנע את אביר לערוק ולדון איתו על ההצעות שייתן לו בתמורה.

אך קארה דחה את ההצעות, ואף שלח מכתב לנתניהו: "נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר הקורונה. לצערי, כשישבנו אצלך ביקשת את קולותינו מבלי שתבטיח לקדם את צרכינו".

"נכשלת בהרכבת ממשלה", תקף והמשיך, "על אף כל הניסיונות וכל השטיקים והטריקים – לא הצלחת בהרכבת ממשלה שתחזיק מעמד בשנתיים האחרונות".

"יתרה מכך, מפלגת ימינה הודיעה מראש שתיכנס לממשלת ימין ולצערי במקום לעסוק בהרכבת ממשלת ימין עסקת בגידופים אישיים כלפי נפתלי בנט. חבל", הוסיף.

לאחר מכן, קרא קארה ל'ליכוד' להיכנס לממשלה תחת בנט: "אני מציע לך ולחברי הליכוד להצטרף אלינו, לממשלה בראשות נפתלי בנט, כזו שתחבר את חלקי העם מתוך אהבת ישראל וראיית טובת האזרח. אשמח לתשובתך החיובית למען מדינת ישראל ועם ישראל".

מהליכוד נמסר בתגובה לטענות של אביר קארה: "ראש הממשלה נתניהו או מי מטעמו מעולם לא נתנו שום הבטחה לאביר קארה. מדובר בספין מגוחך של בנט שנועד להסיט את תשומת הלב מכך שהוא דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בניגוד לכל התחייבויותיו לבוחר".

הליכוד בנימין נתניהו אביר קארה מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד