י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מסעיר את מעדניות השבת

הקרב על הארבעס: התחרות העזה בין המותגים

המותגים הוותיקים והחזקים בשוק ה'ארבעס' המוכר לכולנו מה'שלום זכר' בלילות שבת, פתחו בתחרות עזה בתחום המזון הדיאטטי, "זירו" או "ללא סוכר" | 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על קרב המתחרים שמסעיר את מעדניות השבת ויושבי ה'שולם זוכערים'

הקרב על הארבעס: התחרות העזה בין המותגים
ארבעס ללא סוכר וארבעס זירו צילום: באדיבות המצלם

תחום האוכל היהודי הפך בשנים האחרונות לדבר החם בעולם המזון בישראל, שהמאכלים המגוונים החלו לעלות על צלחות הרעבים גם באמצע השבוע ולא רק בשבתות.

בנוסף, צרכנים רבים מחוץ לריכוזים החרדיים, גילו את השפים והמותגים הייחודיים, מה שגרם לעלייה משמעותית בצריכת האוכל היהודי, אך גם לתחרות עזה בין יצרני המזון.

בחודש האחרון נפל דבר בעולם האוכל היהודי, כשתחרות הביאה לפתיחת ליין אוכל יהודי חדש - אוכל דיאטטי.

הראשונים להשיק את המזון עבור צרכני המזון ללא שמן וסוכר, הייתה חברת 'גשמעקע' (הוכהייזר), הידועה בליין ה'ארבעס' של החברה המשווקים במעדניות ובמקוואות. בגשמעקע השיקו את הארבעס המפורסם של החברה, אבל הפעם דיאטטי. הליין החודש מותג במדבקה ירוקה, לצד הכיתוב "ללא סוכר".

חודשיים לאחר מכן, החברה המתחרה 'להתענג' (אויש), השיקה אף היא ליין ארבעס ייעודי עבור צרכני המזון הבריא. בלהתענג לקחו את המיתוג צעד קדימה ובחרו לחקות את המותג המפורסם 'זירו' של קוקה קולה, כאשר המדבקה עוצבה בצבעי האדום שחור המוכרים ושם הליין נקרא zero "זירו". כלומר, עם אפס סוכר.

גורם בעולם המזון היהודי אומר ל'בחדרי חרדים': "אבותינו אומנם לא התרגלו לאכול 'ארבעס' ללא סוכר, אבל אין ספק שיש ביקוש רב בתחום. התחרות טובה לכל הצדדים ואני צופה בקרוב, מוצרים נוספים בתחום האוכל היהודי שישווקו כדיאטטים".

ארבעס מעדנייה ללא סוכר קוקה קולה זירו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד