י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"זה לא הדבר הקל"

"עכשיו הזמן שלכם": חנוך דאום בקריאה לבנט ולפיד

לאחר שהמנדט הועבר אל יו"ר 'יש עתיד', חנוך דאום קורא בפוסט בפייסבוק לראשון וליו"ר 'ימינה' להקים ממשלת אחדות: "אתם תחליטו איך ישראל תיראה בארבע וחצי השנים הבאות" | בנוסף הודה: "ללכת ביחד זה לא הדבר הקל"

"עכשיו הזמן שלכם": חנוך דאום בקריאה לבנט ולפיד
חנוך דאום צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

על רקע הניסיונות של נתניהו לשכנע חברי כנסת מ'ימינה' לערוק, היום (חמישי) הקומיקאי הימני חנוך דאום קרא לראשי 'יש עתיד' ו'ימינה' להקים בכל זאת ממשלת אחדות.

"נפתלי ויאיר, עכשיו הזמן שלכם", פתח דאום, "אני לא טוען שזה קל. לא לאנשי ימין שחוששים ממפלגת מרץ ולא לאנשי שמאל שמכניסים כיפה סרוגה לבלפור. ללכת ביחד זה לא הדבר הקל, אבל זה הדבר הנכון".

הוא המשיך: "נפתלי ויאיר – עכשיו הזמן שלכם. אתם תחליטו איך ישראל תיראה בארבע וחצי השנים הבאות. האם נמשיך את סבבי הבחירות המפלגים, או שננסה, לשם שינוי, לעבוד ביחד".

"דעו לכם, נפתלי ויאיר, שמחוץ לבועה הפוליטית והתקשורתית, מעבר להרים והרחק מהטוויטר, ישנם ישראלים שלא פוחדים אחד מהשני, ולא חושבים שאם יש לשני אנשים דעות שונות, אז אחד מהם חייב לעזוב את הפלוגה, או את חברת ההייטק", הוסיף.

עוד כתב: "מחוץ לאולפנים אנחנו הישראלים חיים ביחד, ימניים ושמאלנים, דתיים וחילוניים, בשותפות שמחה ומקסימה, ואנחנו מחכים ליום שגם הממשלה שלנו תהיה כזו, ושיהיו בה אנשים שמסוגלים, גם בעת מחלוקת, לכבד אחד את השני".

"זה ישמע קצת סטטיסטי, אבל זה הסיפור בעצם: שמונים אחוז מהאנשים פה מסכימים על שמונים אחוז מהנושאים שעל סדר היום", טען והמשיך, "אבל במשך יותר מדי זמן נתנו לעשרים אחוז האנשים שבקצוות לנהל לבדם את השיח ולעסוק, מאה אחוז מהזמן, בעשרים אחוז הדברים שבמחלוקת".

"האחריות שלכם, נפתלי ויאיר, היא להניח לתקופה מסוימת את הנושאים שבמחלוקת, ולעבוד ביחד על מה שכולנו רוצים שיהיה פה: מדינה מתוקה ומשגשגת", סיכם.

חנוך דאום יאיר לפיד נפתלי בנט ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד