ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

איפה אפשר למצוא נעלי קרוקס ב-59 ש"ח בלבד?

מחפשים נעלי קרוקס אמיתיות? באתר האינטרנט של קרוקס ניתן למצוא עשרות דגמים של נעליים לגברים, נשים וילדים החל מ-59 ש"ח בלבד. במידות ובצבעים שנשארו מעונות קודמות

איפה אפשר למצוא נעלי קרוקס ב-59 ש"ח בלבד?

מישהו שמע על מקום שבו אפשר לקנות נעלי קרוקס במחיר של 59 ₪ ?! אנחנו שמענו! אם תכנסו לאתר האינטרנט של קרוקס ישראל תמצאו מחלקה שלמה של מבצעים ועודפים הכוללת עשרות דגמים לגברים נשים וילדים החל מ-59 ₪!

כל מותג נעליים גדול אשר חורט על דגלו חדשנות ואשר עמל כל הזמן להכניס דגמים חדשים וחדשניים לקו המוצרים שלו נתקל בצורך "לנקות" דגמים ישנים או מידות אחרונות בדגמים שונים שלא מיוצרים יותר.

חברת קולנוע חדש בע"מ, יבואנית קרוקס בישראל לקחה את עניין המלאים העודפים ברצינות רבה והקימה שלוש חנויות עודפים המהוות חלק מרשת המונה כ- 38 חנויות ברחבי הארץ. חנויות העודפים ממקומות בהרצליה (קניון האאוטלט), באור יהודה (קניון האאוטלט) ובירכא (קניון כנעאן). בחנויות ניתן למצוא דגמים במידות אחרונות או בצבעים אחרונים שנשארו מעונות קודמות במחירים נמוכים מאוד.

כפי שציינו, חנות עודפים נוספת היא חנות האינטרנט של קרוקס www.crocs.co.il שבה ניתן לראות את כל מגוון דגמי העודפים הקיימים בחברה ובמחירים נמוכים מאוד, מלאי המידות והצבעים באתר מעודכן באופן יום יומי ומאפשר לכם לראות מה קיים כרגע המלאי החברה בארץ. בנוסף ניתן ליצור קשר ולבקש בקשות מיוחדות שלא נמצאות כרגע במלאי (בחברה יחפשו לכם במיוחד את הצבע או המידה החסרה בכל חנויות הרשת).

דגמי הילדים במחלקת העודפים מתחילים מ-59 ₪ במספר דגמים במידות אחרונות (בקרוקס קוראים לזה "מידת המזל") כגון הדגמים אוטר, אליס ילדות, סופר גירל ועוד...

דגמי הנשים במבצע כוללים דגמים ב-100 ₪ כגון מרי ג'ין, פרימה, אליס, או דגמים ב- 120 ₪ כגון אליס סוויד או אודרי.

דגמי הגברים מתחילים ב-100 ₪ לדגמים כמו וייקינג, אוף רוד, סילבר קלאוד או רליף.

בחנות האינטרנט ניתן לשלם בכרטיס אשראי ולקבל את הנעליים ממש עד הבית או לכל מקום שתבחרו.
הדגמים בחנות המקוונת מתחלפים תדיר וכרגע מונה חנות העודפים כ 80 דגמים שונים!

לצפייה בכל הדגמים בחנות העודפים באינטרנט לחצו כאן








תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד