י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"דמם של התושבים אינו הפקר"

לאחר העימותים: בן-גביר העביר את לשכתו מחוץ לכנסת

בעקבות ההתפרעויות בימים האחרונים בשכונת שייח ג'ראח, יו"ר 'עוצמה יהודית' הודיע כי יעביר את לשכתו על יד המקום, לשכונת שמעון הצדיק: "כדי לוודא שהמשטרה תתחיל לטפל" | בנוסף אמר: "לא דיימנו שב-2021, ילדים יהודים יפחדו להסתובב בחופשי"

לאחר העימותים: בן-גביר העביר את לשכתו מחוץ לכנסת
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד הפולנטר הפוליטי עדיין נמשך, היום (חמישי) יו"ר 'עוצמה יהודית' וחבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית' איתמר בן-גביר הודיע כי יעביר את לשכתו למקום לא שגרתי.

בן-גביר הודיע כי בעקבות ההתפרעויות של הערבים בשכונת שייח ג'ארח, אשר מהם סובלים היהודים - הוא יעביר את לשכתו מהכנסת אל השכונה.

"לא דמיינו לעצמנו שבישראל 2021 ילדים יהודים יפחדו להסתובב חופשיים ברחובות ירושלים", אמר והמשיך, "נשים יהודיות יחששו לצאת לריצה, ובתי יהודים יותקפו מידי בוקר וערב, אל מול עיני המשטרה שאיננה נוקפת אצבע".

ח"כ בן גביר הוסיף: "אני מגיע היום בשעה 19:15 לשכונה כדי לוודא שהמשטרה תתחיל לטפל במתפרעים, דמם של תושבי שכונת שמעון הצדיק אינו הפקר".

בעקבות כך, מלשכת קצין הכנסת הודיעו היום ליו"ר עוצמה יהודית וחבר ועדת חוץ ובטחון ח"כ איתמר בן גביר כי יצמידו לו הערב מאבטח אישי בלשכתו בשכונת שמעון הצדיק.

בשל הפרות הסדר וההתקפות הצפויות, משמר הכנסת אינם לוקחים סיכונים ולא מסתפקים באבטחה המשטרתית.

כזכור, במהלך הימים האחרונים מתנכלים מידי ערב מתפרעים ערבים משייח' ג'ראח לתושבים שכונת שמעון הצדיק, כאשר אמש נפצעו מספר תושבים מידוי אבנים ובקבוקים של המתפרעים.

המחאות מגיעות לאחר כוונת המדינה לפנות כמה בתים בתוך השכונה, באופן חוקי, לטובת היהודים, מה שמכעיס את הרחוב הערבי.

איתמר בן גביר שייח ג'ראח שמעון הצדיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד