ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נוגע לכל אחד מאיתנו"

אביב גפן נגד דברי הבלע של ירון לונדון

הזמר הישראלי אביב גפן לא אהב את דבריו הקשים של ירון לונדון בתחילת השבוע שהכריז כי אינו חש שום קשר לאסון הקשה שאירע במירון | גפן: "הרגשתי שאנחנו עם אחד. המוות נוגע לכל אחד מאיתנו"

אביב גפן נגד דברי הבלע של ירון לונדון
הזמר אביב גפן צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

דבריו מעוררי הסערה של איש התקשורת בגמלאות ירון לונדון, שאמר בתחילת השבוע כי החרדים שנהרגו באסון מירון אינם קשורים אליו, ממשיכים לעורר גלים גם בציבור החילוני ורבים הביעו זעזוע מדבריו. 

לונדון אמר בין היתר, כי הוא חש כלפי הנספים בהר מירון כפי שחש כשמתרחש אסון בסין או במקום אחר בעולם, ומבחינתו אין לו שום קשר עם אותם חרדים שנספו.

הזמר והיוצר הישראלי אביב גפן, שעובר תהליך התבגרות בשנים האחרונות, לקח את הטרגדיה בהר מירון באופן קשה, וכבר בתחילת השבוע צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אסון כבד מאוד במירון, תנחומי למשפחות ההרוגים ומאחל רפואה שלמה לנפגעים".

היום (חמישי) לקראת תכנית שתשודר בערוץ 'הידברות', בה גפן נוטל חלק, שתעסוק באסון הקשה, הוא שיגר סרטון, בו הביע את כאבו וגם רמז לדבריו של לונדון.

"אסון נוראי פקד אותנו", אומר גפן, "אני מחבק את כל המשפחות שאיבדו את יקיריהם ואת הנפגעים. אלה שבבתי החולים ופגועי החרדה".

גפן, התייחס במרומז לדבריו של לונדון כי אינו חש קשר לטרגדיה, ואמר: "הרגשתי שאנחנו עם אחד. המוות נוגע לכל אחד מאיתנו". עוד אמר גפן, "מה שחשוב זה ערבות, כבוד הדדי. אני עושה ככל שביכולתי לחבר. ואהבת לרעך כמוך. זו שורה שצריכים לשנן בעל פה, לאהוב את רעך גם אם הוא לא מאמין במה שאתה מאמין, גם אם לבושו לא תואם את לבושך".

ידוענים נוספים שמשתתפים בתוכנית של ערוץ הידברות הביעו את צערם, כך, הזמר אריאל זילבר סיפר שהוא "מקבל על עצמו להגיד עשר פעמים ביום ואהבת לרעך כמוך, ומה ששנוא עליך לא תעשה לחברך".

הזמר רגב הוד אמר: "אני קורא לעם ישראל להתאחד כעם אחד. זה קרה בגלל שנאת חינם, בגלל לשון הרע. זה הזמן שלנו להתגבש בינינו".

אביב גפן ירון לונדון אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד