י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חדש באתר מגדל: 'אינדקס סוכני ביטוח'

מגדל שבה ומציבה רף חדש למושג "זמינות ON LINE" ומשיקה "אינדקס סוכנים" באתר האינטרנט שלה. משנה למנכ"ל מגדל : "זהו נדבך נוסף באסטרטגיה של מגדל לשיפור השירות לסוכני הקבוצה וללקוחות"

חדש באתר מגדל: 'אינדקס סוכני ביטוח'

מגדל, חברת הביטוח הגדולה בישראל, ממשיכה להוביל גם בעולם הדיגיטלי ומציבה רף חדש למושג "זמינות ON LINE". לרגל השקת "אינדקס סוכנים" באתר האינטרנט שלה, www.migdal.co.il הפתיעו אנשי מערך השיווק של הקבוצה את בכירי הסוכנים בישראל וצילמו את חברי מועדון ה- MDRT היוקרתי עם כניסתם לאירוע שערך המועדון. כל חבר MDRT התבקש לציין גם כמה מילים על פעילותו העסקית.

עד כאן שום דבר חריג. אלא שמייד עם צאתם של הסוכנים הבכירים מהאירוע ציפתה להם הפתעה: עמוד אינטרנט ייעודי הכולל את תמונת הסוכן, פרטים אודות הסוכנות וכמובן מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם הסוכן.

את העמוד הייעודי ניתן למצוא בחיפוש בגוגל ושאר מנועי החיפוש המובילים. כמו כן העמוד הייעודי נמצא באתר מגדל שהפך זה מכבר כתובת חיפוש ראשונה לרבים בישראל המבקשים ללמוד, לרכוש או להרחיב את תיק הביטוח או ההסדר הפנסיוני שלהם.

משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה, מציין כי השקת "אינדקס הסוכנים", אליו מגיעים הגולשים גם במנועי החיפוש העיקריים (גוגל, בינג ואחרים) מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של מגדל לשיפור מתמיד בשירות לסוכני הקבוצה ובאמצעותם – ללקוחות. "אנו משקיעים משאבים אדירים כדי להמשיך להבטיח לסוכני מגדל את היתרון הטכנולוגי המאפשר להם להעניק ללקוחות שירות מיומן, מקיף, אמין וזמין יותר. מחקרים מעלים שבשנים האחרונות ניכר גידול במגמת חיפוש סוכן ביטוח באמצעות האינטרנט ואנחנו לא מוכנים להחמיץ את ההזדמנות העסקית הגלומה בכך עבור סוכני מגדל. כל גולש לאתר מגדל או למנועי החיפוש המרכזים יוכל לאתר בקליק אחד את סוכן הביטוח המקצועי של מגדל על כל פרמטר חיפוש רלבנטי, כגון: תחומי פעילות (חיסכון, אלמנטר, בריאות), איזור גיאוגרפי, שם סוכנות/שם הסוכן ועוד.

יוזמה זו ממשיכה את פעילות מגדל למען הסוכנים הכוללת השקת כלים אינטראקטיביים בשולחן העבודה הממוחשב של הסוכן, פיתוח אפליקציית אייפון ייחודית, חלוקת אייפונים לסוכניה ועוד".
תמיר מציין כי ההפתעה שציפתה הבוקר לחברי מועדון ה- MDRT תהייה כבר בימים הקרובים נחלתו של כל סוכן מגדל שיבקש להצטרף ל"אינדקס הסוכנים" ויעביר לחברה את הפרטים הרלוונטיים, עמוד פרופיל, שיכלול מידע כללי על הסוכן ו/או הסוכנות, פרטי התקשרות, מפת הגעה, פירוט התחומים בהם פועל הסוכן. העולם הדיגיטאלי של מגדל יאפשר לסוכנים לקבל את פרטי הלקוחות הפוטנציאליים גם באימייל וב-SMS .

קובי בנדלק מרשף סוכנות לביטוח, שהיה בין המופתעים בכנס ה-MDRT שמח על המהלך של מגדל וציין "זהו מהלך מבורך המקדם את הסוכנים בעולם הדיגיטלי".

לאיתור סוכן ביטוח באתר מגדל לחצו כאן


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד