ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מבניה לבניה

ליד המיטה: הזמר שר לתלמיד הישיבה הפצוע · צפו

לאחר שנפצע קשות בפיגוע בצומת תפוח, תלמיד הישיבה בניה פרץ ביקש כי הזמר בניה ברבי יבוא לשיר לו, ולאחר שעבר ניתוח מציל חיים, המשפחה ביקשה מהזמר - והוא הגיע | ברבי: "הגענו לחבק ולתמוך ולתת כוח" · צפו

ליד המיטה: הזמר שר לתלמיד הישיבה הפצוע · צפו
בניה ברבי אצל בניה פרץ צילום: צילום מסך

מרגש: תלמיד הישיבה הגבוהה באיתמר בניה פרץ, שנפצע קשות בערבו של יום ראשון בפיגוע הירי שהתרחש בצומת תפוח, עבר ניתוח מציל חיים, ולאחריו זמר שהוא אוהב הפתיע אותו.

פרץ בן ה-19, עבר כאמור ניתוח מסובך בבית החולים בילינסון, ולאחריו, בעקבות בקשתו לפני כן, משפחתו הזמינה את הזמר בניה ברבי - והוא הגיע יחד עם להקתו על יד מיטתו של בניה פרץ.

בניה ברבי שר לו את השיר המוכר שלו "מישהו איתי כאן", ובניה פרץ, תוך שהוא מחובר למכשירים ומקובע בצאוורו, חייך חיוך רחב.

"הגענו עם כל ההרכב והיה מאוד מאוד מחזק", סיפר ברבי ל-ynet והמשיך, "יש לו משפחה שאוהבת ותומכת המון חברים שנמצאים איתו מהרגע שזה קרה, נמצאים איתו בניתוח, מחכים שהוא ייצא".

"העולם שלהם עצר מלכת והלב נתון בשבילו. הגענו לחבק ולתמוך ולתת כוח לעוד כמה ימים של אור, ואינשאללה הוא גם יגיע להופעה כי הוא הבטיח לי", הוסיף.

ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג התרגש מהיוזמה ומסר: "מדובר בבשורה משמחת ומרגשת מאוד. בשם תושבי העיר אני מאחל לבניה פרץ רפואה שלמה ומהירה. כמו כן אני מודה לבניה ברבי שהוכיח כי מעבר לכישרון שלו, הוא גם אדם נפלא, ערכי ובעל רגישות רבה. יישר כח".

בניה ברבי צומת תפוח פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד