ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המקום ינחם אתכם

צפו: הסנאטור הגיע לנחם את משפחת ההרוג ממירון

מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, צ'אק שומר, מהסנאטורים המפורסמים והוותיקים בארה"ב, הופיע אתמול בביתה של משפחת קנובלוביץ וביקש להביע תנחומים על פטירת הבן פנחס מנחם ז"ל שנספה באסון מירון • צפו

צפו: הסנאטור הגיע לנחם את משפחת ההרוג ממירון
צ'אק שומר אצל משפ' קנובלוביץ צילום: באדיבות המצלם

הסנאטור צ'אק שומר, מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט האמריקני, הגיע לנחם את משפחתו של הבחור החתן פנחס מנחם קנובלוביץ ז''ל, שנהרג באסון מירון, כחודש לאחר אירוסיו.

הסנאטור הגיע אתמול (חמישי) חבוש כיפה לראשו, לביקור תנחומים בביתם של הרב דוד וטובה קנובלוביץ בברוקלין, שבנם החתן פנחס מנחם ז"ל איבד את חייו במירון בשבוע שעבר.

במהלך הביקור התנהלה שיחה בנוגע ל"כוח האמונה המדהים" שהודגש כל הזמן שוב ושוב על ידי הרב דוד קנובלוביץ, אביו של פנחס מנחם, מה שגרם לסנטור שומר, יהודי בעצמו, להתחבר לדברי האמונה, "אנחנו לא יכולים להבין, יש לי אמונה עמוקה בהשם - אני מתפלל כל הזמן". כך דווח באתר Yeshiva world news.

מטעם הסנטור שומר מנהיג הרוב של הסנאט האמריקני נמסר, כי "הסנאטור רצה להשתתף בצער ששרף את כלל ישראל, ולהעביר באופן אישי את תנחומיו להורי פנחס מנחם באופן אישי", כך אמר עזרא פרידלנדר, עסקן בכיר בניו יורק. פרידלנד ליווה את הסנאטור לביקור הניחומים, יחד עם הרב אבי גרינשטיין, מבורו פארק והרב חזקי בלאו, מחסידות באבוב 45.

ביציאתו מהבית אמר הסנאטור: "יהי זכרו של מנחם קנובלוביץ ברוך, זו טרגדיה גדולה, והמשפחה, והמשפחות של כל אלה שאיבדו את יקיריהן נמצאות בתפילותיי".

החתן פנחס מנחם ז"ל בן ה-22, תלמידי ישיבת מיר בירושלים, הובא למנוחות בירושלים, במוצאי השבת האחרונה, חמישה שבועות לאחר שהתארס. במסע הלוויה שיצא משמגר ועבר דרך בית המדרש גור, ליווה אותו האדמו"ר מגור לצד מאות איש שחלקו לו כבוד אחרון.

יהי זכרו ברוך.

פנחס מנחם קנובלוביץ אסון מירון תשפ"א ניחום אבלים צ'אק שומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד