י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ניסה לעקוף את האיסור

תוך יממה: טוויטר חסמה חשבון חדש של טראמפ

טוויטר חסמה את ניסיונו של נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ, לעקוף את האיסור שלו, באמצעות חשבון "דוברות" חדש | החסימה הגיע מהר. יממה לאחר שהחשבון נפתח

תוך יממה: טוויטר חסמה חשבון חדש של טראמפ
דונלד טראמפ צילום: ועידת CPAC 2021

טוויטר סגרה חשבון שנפתח על ידי דונלד טראמפ בשביל צוות התקשורת שלו, החשבון הושעה יום לאחר שהוא נוצר. החשבון שנפתח בשם DJTDesk, נועד כדי לשתף הצהרות מהנשיא לשעבר, אשר יפורסמו גם באתר החדש שלו - 'משולחנו של דונלד ג'יי טראמפ'.

אתר זה, שהושק בתחילת השבוע, מאפשר למעריצי טראמפ לפרסם מחדש את הצהרותיו של טראמפ בפיד הפייסבוק והטוויטר שלהם. החשבון הושעה ביום רביעי בגלל 'הפרת כללי הטוויטר'. טראמפ - שהיה משתמש מוביל בטוויטר עם כ-88 מיליון עוקבים הושעה מטוויטר בינואר, לאחר המהומה בגבעת הקפיטול ב-6 לינואר. בנוסף להשעייתו בטוויטר, טראמפ הושעה מפייסבוק ואינסטגרם בעקבות אותן המהומות, בהן נהרגו מפגינים ושוטר.

בתוך כך, מועצת הפיקוח של פייסבוק, פרסמה ביום רביעי הצהרה ובה נכתב: "הדירקטוריון אישר את החלטת פייסבוק ב-7 בינואר להשעות את הנשיא דאז טראמפ מפייסבוק ואינסטגרם. הודעותיו של טראמפ במהלך המהומות בקפיטול הפרו באופן חמור את כללי פייסבוק ועודדו והעניקו לגיטימציה לאלימות".

הדירקטוריון העניק למנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, עוד חצי שנה להחליט אם חשבונות טראמפ יימחקו לצמיתות או שיאפשר לו להפעילם מחדש. טראמפ זעם על החלטת מועצת הפיקוח, ופרסם הודעה שבה נכתב: "מה שעשו פייסבוק, טוויטר וגוגל הוא ביזיון מוחלט ומבוכה למדינתנו".

במהלך ראיון עם הפרשן השמרני קנדס אוונס ביום שלישי בלילה, הציג טראמפ את האתר החדש שלו ויצא נגד טוויטר, "אנשים עוזבים את טוויטר וזה גם נהיה משעמם", התעקש טראמפ, "עכשיו זה נהיה מאוד ארצי, וזה לא מסתדר טוב, אין ספק שהמניות שלהם יורדות".

טוויטר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד