י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שר הדתות הבא?

בכיר 'ימינה' מגבה את בנט ומתגונן מפני המתקפות

לאחר ששאר חברי מפלגתו פרסמו הודעות תמיכה בנפתלי בנט, מלבד עמיחי שיקלי, הבוקר פרסם בכיר 'ימינה' מתן כהנא פוסט התומך בממשלת האחדות: "ממשלה שתדע להתמודד ביחד עם האתגרים האדירים הניצבים בפנינו" | בנוסף תקף את נתניהו: "כנראה שלנתניהו ממשלת ימין היה פחות דחוף"

בכיר 'ימינה' מגבה את בנט ומתגונן מפני המתקפות
מתן כהנא צילום: מתוך פייסבוק

בכיר מפלגת 'ימינה' ח"כ מתן כהנא, המיועד לתפקיד השר לשירותי דת ב'ממשלת השינוי', שובר שתיקה ארוכה ומפרסם פוסט תמיכה ביו"ר מפלגתו ח"כ נפתלי בנט, ובכך סותם את הגולל לגמרי על עוד מתנגדים פוטנציאליים במפלגה.

"אנחנו מבינים שמה שנדרש כעת זו ממשלת אחדות", כתב כהנא והמשיך, "רחבה ככל האפשר. ממשלה שתשים סוף לרצף האין סופי של הבחירות. ממשלה שתתעסק במשותף ובמאחד".

הוא הוסיף: "ממשלה שתדע להתמודד ביחד עם האתגרים האדירים הניצבים בפנינו. מבפנים ומבחוץ. ממשלה שתזכיר לכולנו שדעותינו שונות אבל אנחנו אחים, ואחים לא מחפשים איך להכריע. עם אחים מנסים למצוא איך להתפשר".

"רצינו ממשלת ימין", טען והמשיך. "ראיתי את נפתלי בחודש האחרון עושה כל מאמץ כדי שזה יקרה לחלק מהמאמצים האלה הייתי שותף בעצמי".

"לצערי, כנראה שלנתניהו זה היה פחות דחוף. הוא בעיקר עסק בלגרור את ישראל לבחירות חמישיות", האשים את ראש הממשלה.

כהנא במליאת  הכנסת.

הוא המשיך: "אז איך ממשיכים מכאן? אפשר כמובן להיעתר לבקשת הליכוד וללכת לבחירות חמישיות. אבל אני חושב שזו האפשרות הכי גרועה. שנתיים שהפוליטיקה הישראלית עסוקה בלחפש ולהדגיש את המשסה, המפריד והמבדל. שנתיים של קרע חברתי הולך ומעמיק".

כהנא תקף את נתניהו וכתב: "הממשלה הזו לא תחתום על הסכמים מסוכנים כמו אוסלו, לא תשחרר אלפי מחבלים, לא תחבק רבי מרצחים כמו ערפאת, לא תמסור את חברון, לא תצביע בעד בגירוש יהודים מביתם, ולא תעשה הרבה מאוד דברים שעשה.... כן - בנימין נתניהו".

"כולם מבינים שזה צו השעה. שעכשיו נדרשת ממשלה בה כולם שותפים וכולם עובדים כדי לרפא את הפצעים. כולם עובדים כדי לקדם את הדברים עליהם כולנו מסכימים. אתם כמוני יודעים - יש רבים כאלה. זה הזמן לממשלת אחדות", סיכם.

לאחר פרסום הפוסט, ספג כהנא מאות תגובות, בהן רבות לא מחמיאות: "מתן כהנא. אסביר לך בשפה "טייסית". למטוס העונה לשם "ימינה" אין שדה תעופה לנחיתה", כתב אחד העוקבים והמשיך, "השדה הופצץ במנגנון השמדה עצמית. ימינה נמצאת בנתיב הקוראלס".

"לו הייתי לפיד, הייתי סוחט את בנט. הממשלה הזו היא לא אחדות, לא חירום ובטח לא שיקום כלכלי. הכל טוב במדינה. חוץ מנגיף הרל"ב שטרם נמצא חיסון כנגדו", הוסיף.

אחר כתב: "בוזזזזזזזזזז אין אחדות עם מרץ !!!! אין אחדות עם הורביץ, גולן, קסטנר, אין אחדות עם עודה, טיבי וכסיף. רימיתם את הבוחרים תשנו את השם לרשימה המשותפת 2".

מפלגת ימינה ממשלת בנט לפיד מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד