י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מאיים לנצל את המצב

הבכיר האירני מלגלג על ישראל: "לא יכולים ללכת לבחירות חמישיות"

"ישראל קיימה ארבע סבבי בחירות למינוי ראש ממשלה, אך הם לא יכולים ללכת לבחירות החמישיות". כך אומר מפקד משמרות המהפכה באיראן ומוסיף, "אנו רואים שבירה ופגיעה במערכת הביטחון של המשטר הציוני"

הבכיר האירני מלגלג על ישראל: "לא יכולים ללכת לבחירות חמישיות"
חוסיין סלאמי צילום: באדיבות המצלם

חוסיין סלאמי, מפקד משמרות המהפכה באיראן לגלג ואיים על ישראל, ארה"ב, איחוד האמירויות, וסעודיה ואמר כי "מערכות ההגנה האוויריות של סעודיה אינה מסוגלות למנוע את הטילים ומל"טים מתימן. אם הלחימה התימנית תופעל נגד איחוד האמירויות, המצב הנוכחי בסעודיה יקרה גם באיחוד האמירויות הערביות".

סלאמי הוסיף: "היום ערב הסעודית הפסידה למוג'אהדין התימנית, וארצות הברית לא יכולה לעזור להם, ולא יכולה לנקוט בצעדים להצלת סעודיה, ארצות הברית אינה מסוגלת להתערב באופן ישיר ועקיף כמו בעבר והיא נמצאת בשולי ההתפתחויות האזוריות".

מפקד משמרות המהפכה הדגיש: "ארצות הברית נאלצת לעזוב את האזור, חלקים מצבא הטרור האמריקני עוזבים את אפגניסטן. זה רצון מצד המדינות שם כבשו האמריקנים וזה קרה גם בעירק".

הוא המשיך: "הם נמצאים תחת לחץ פוליטי, דעת קהל וזרמי התנגדות שאינם רוצים שהאמריקנים יישארו במדינות שונות הם מנסים להבריח את האמריקאים מהאזור".

עוד אמר, "אנו רואים שבירה ופגיעה במערכת הביטחון של המשטר הציוני. האמריקנים אינם יכולים לעזור למשטר הציוני".

הוא המשיך: "בועת הביטחון הלאומי של המשטר הציוני פרצה, המשטר הציוני הולך ומתמעט, הוא נמצא בשקיעה פוליטית, התמוטטות המשטר הציוני יכולה להיות מבפנים, והדעיכה גולשת בכל עמודי התווך של המשטר הזה, ירידה כלכלית גבוהה במיוחד, היעלמות, יש שם חוסר יעילות וטלטלה פוליטית".

סלאמי הוסיף ואמר: "עד כה ישראל קיימה ארבע סבבי בחירות למינוי ראש ממשלה, אך הם לא יכולים ללכת לבחירות החמישיות". לדבריו, "המשטר הציוני ניפח את עצמו כמו בלון, הם מנסים להרחיב את היקף הרע, כל נזקי המשטר הציוני הוצגו לפני זמן מה, הוכח שהספנות והשילוח המסחרי של המשטר הציוני הוא פגיע בכל מקום בעולם בעוד 90% מהסחר של המשטר הוא מהים".

הוא המשיך: "איש לא העלה על דעתו שהמשטר הציוני יסבול נזק כה גדול בתחום הסחר הימי. קל מאוד לשבש את הסחר הימי של המשטר הציוני. הם רצו להראות שמערכת הביטחון הלאומי של המשטר הזה אינה שברירית". הוא הוסיף: "החולשה הגדולה ביותר של המשטר הציוני היא שכל פעולה טקטית יכולה להיות תבוסה אסטרטגית, כלומר עם מבצע אתה יכול להשמיד את המשטר הזה".

איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד