י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שנאה תהומית

חבר הפרלמנט היהודי קורא: "להחרים את הסחורות הציוניות"

מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו. נציג היהודים בפרלמנט האיראני קורא לחרם סחורות על ישראל - "אחד הדברים הטובים ביותר לבודד את המשטר הציוני הוא לאסור על צריכת סחורות משטר ציוניות על ידי העם החופשי בעולם"

חבר הפרלמנט היהודי קורא: "להחרים את הסחורות הציוניות"
ד"ר הומיון שמח צילום: באדיבות המצלם

"כדי להפעיל לחץ על המשטר הציוני ולבודד את המשטר הזה, כל האנשים החופשיים בעולם צריכים להחרים את הסחורות של המשטר הזה". כך אומר ד"ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני.

הוא אמר את הדברים באסיפה המייעצת האיסלאמית בטהראן, כי "כל האנשים החופשיים בעולם, ובמיוחד מוסלמים, צריכים להחרים את צריכת סחורות המשטר הציוני".

הוא אמר כי "אחד הדברים הטובים ביותר לבודד את המשטר הציוני הוא לאסור על צריכת סחורות משטר ציוניות על ידי העם החופשי בעולם, האיראנים מדגישים כי חייבים חרם על סחורות של המשטר הציוני ורואים בחרם צורך גדול". את הדברים אמר לרגל 'יום אל קודס' המציין את ניצחון ישראל במלחמת ששת הימים.

הנציג פרסם הצהרה לתקשורת האיראנית ובה אמר: "האויב הציוני צריך תמיד לחשוש שיום יבוא בו הנהגת קדושה זו, והעם הפלסטיני יקבל את זכויותיו, תומכי זכויות אדם עוצמים את עיניהם לרציחות, ביזה, רצח עם והרג של המשטר הציוני, האויב הציוני חייב תמיד להיות מוכן שיגיע היום בו הוא יאבד את הנהגת הארץ הקדושה הזו והעם הפלסטיני יקבל את זכויותיו".

הוא הוסיף: "אמנם השנה בגלל פרוץ הקורונה, לא התקיימה עצרת יום אל קודס, אך ליבם של כל הגברים, נשים וילדים פלסטינים ויהודים איראניים פועם, הקהילה היהודית באיראן תמיד גינתה את מעשי המשטר הציוני".

איראן חרם על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד