י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הזעם של שליין

בנט בסבב פגישות; נפגש עם מרב מיכאלי

מרכיבי גוש השינוי נועדים היום לפגישות ומסכמים ביניהם את חלוקת התפקידים לממשלה המתוכננת. בן זוגה של יו"ר העבודה זועם על דרישותיו של בנט. "יו"ר סיעה עם 6 מנדטים מסביר ליו"ר סיעה עם 7 מנדטים למה הוא צריך להיות ראש הממשלה, והיא שרת החקלאות"

בנט בסבב פגישות; נפגש עם מרב מיכאלי
ליאור שליין צילום: Miriam Alster/Flash90

במטרה לסיים את מלאכת הרכבת הממשלה בהקדם האפשרי, כשעל פי דיווחים הצדדים מבקשים לסיים את המגעים בתוך שבוע, מרכיבי גוש השינוי בסבב פגישות קודם השבת.

הבוקר (שישי) נפגשו בביתו של יאיר לפיד, נפתלי בנט וגדעון סער, ובשעה זו נפגשים שוב בביתו של לפיד בנט ובני גנץ לצד יאיר לפיד, בעל המנדט כעת להרכבת הממשלה.

בנוסף, בשעות הבוקר נפגש נפתלי בנט עם יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי בביתה בתל אביב, מדובר בפגישה חריגה בנוף הפוליטי שעדיין קשה לראות כיצד הל יצליחו להתגבש לממשלה אחת.

מי שפחות התחבר לפגישה של מיכאלי עם בנט, הוא בן זוגה של מיכאלי, איש התקשורת ליאור שליין שכתב "כרגע בדירה מתחתי: יו"ר סיעה עם 6 מנדטים מסביר ליו"ר סיעה עם 7 מנדטים למה הוא צריך להיות ראש הממשלה, והיא שרת החקלאות".

שליין הוסיף, "אני כבר מתגעגע לרקדן הסטפס שגר פעם בדירה מעלי, הוא הרגיז אותי פחות". כוחו של בנט מול גוש השינוי ירד לאור המרד של חה"כ עמיחי שיקלי מסיעתו שהודיע כי יצביע נגד ממשלה עם מרצ והרשימה המשותפת.

ליאור שליין מרב מיכאלי נפתלי בנט עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד