ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
מעצמת החסד של הישיבה

טרגדיה קשה בישיבת מיר: הרב עמיחי ריין ז"ל הלך לעולמו

עצב ויגון בישיבה הגדולה בישראל, ישיבת מיר, השוכנת בשכונת 'בית ישראל' בירושלים עם היוודע הבשורה הקשה והמרה על הסתלקותו של אחד ומיוחד בבני החבורה בישיבה, הרב ישראל עמיחי ריין ז"ל, אברך שכל כולו חסד למען הזולת שנפטר לאחר התמודדות עם המחלה הנוראה והוא בן 37 בלבד 

טרגדיה קשה בישיבת מיר: הרב עמיחי ריין ז"ל הלך לעולמו
נר נשמה צילום: pixabay

שבר עצום בישיבת מיר: אחד מגדולי בעלי החסד בישיבת מיר האברך החשוב הרב ישרא עמיחי ריין ז"ל תושב העיר ביתר, הלך לעולמו לאחר מחלה קשה וממושכת והוא בן 37 בפטירתו. 

סיפורו של הרב עמיחי ריין ז"ל הוא סיפור של אמונה וביטחון. הוא חלה במחלה הנוראה במשך שנים רבות עוד קודם חתונתו ולאחר שהתרפא מספר פעמים, המחלה חזרה ל"ע לגופו. הוא נלחם במחלה באמונה ובגבורה אך היום, ערב שבת קודש, קרסו מערכות גופו והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. 

בבחרותו למד ר' עמיחי בישיבת 'באר התורה' (גיל) ולאחר מכן עבר ללמוד בישיבת מיר בירושלים שם היה לאחד מבחירי הישיבה ומטובי אנשי החסד. 

הוא הקריב כפשוטו את כל חייו לעזרה לזולת ולכל אברך ואברך בישיבת מיר בירושלים, היה שותף בכל המכירות של ישיבת מיר לעזור לאברכים. "זה היה המוטו שלו בחיים", מספרים חבריו ל'בחדרי חרדים'. לדברי חבריו הוא היה מארגן את כל המכירות המוזלות וחלוקות חינם לאברכים בישיבת מיר. 

גם בחצי שנה האחרונה הוא היה בא באפיסת כוחות לישיבה והפך את העולם בכדי לעזור לאברכים בישיבת מיר. "הוא כבר לא יכול, להזיז את עצמו בקושי בגלל המחלה, אך גם השבוע הוא לא וויתר והגיע בכוחות אחרונים לת"ת של הישיבה בכדי לראות מה עוד אפשר לעזור". 

מדובר בטרגדיה נוראה בישיבת מיר שבאה מייד אחרי הטרגדיה האחרונה באסון מירון שבו נקטפו כמה מבחורי הישיבה. 

הוא הותיר אחריו את רעייתו האלמנה ושני ילדים יתומים. 

מסע הלוויה יתקיים היום (שישי, ערב שבת קודש פרשת בהר בחקתי) מביתו ברחוב האדמו"ר מזוועהיל 25 בביתר ובשעה 16:45 בהר המנוחות בירושלים שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ישיבת מיר עמיחי ריין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד