ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024

מלחמת קווי הנייעס • תלונה במשטרה נגד 'בזק'

לחץ בתעשיית הנייעס? 'מוקד הציבור' הגיש תלונה במשטרה כנגד 'בזק': שיבשה לבקשת מתחרה את מרכז השידורים של 'מוקד הציבור' • "עקב ההתנכלויות הוקצה בינתיים מספר אחר לשידורי מערכת 'מוקד הציבור': 0747181818"

מלחמת קווי הנייעס • תלונה במשטרה נגד 'בזק'

האם התחרות הגוברת בין מפעילי קווי הנייעס ומוקדי החדשות החרדיים מתחילה לגבול בפלילים?

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הוגשה תלונה במשטרת ישראל כנגד חברת 'בזק', וזאת לאור חשדות למעשים פלילים ובלתי חוקיים בחברה, שהחליטה - כך על פי התלונה - לנקוט צד במאבק בין גורמי תקשורת חרדים, תוך עבירה על החוק.

על פי התלונה, פנה אחד המתחרים של קו הנייעס הפופולארי החדש 'מוקד הציבור', אל חברת 'בזק' וזו ביצעה, לבקשתו, כך על פי התלונה - העברת המספר החדש של 'מוקד הציבור' מספר 038001818 - באמצעות ניסיון 'ניוד' המספר, לרשת אחרת. בכך ביקש הלה, לפי התלונה, לשבש את מרכז השידורים של 'מוקד הציבור'. כאמור, ב'מוקד הציבור' הגישו תלונה חמורה במשטרה, ממנה עולים חשדות של עבירה על החוק וביצוע מעשים פליליים.

'מוקד הציבור' ביצע מהלך, שלדברי מנהליו גרר תגובות נלהבות בציבור החרדי, עם מעבר לחברה חדשה ופתיחת מערך חדשות מתוגבר ומקצועי ביותר. מהלך זה מצליח להעביר רבבות מאזינים למספר החדש, שאינו דורש חיוג למספר סלולארי ותשלום מופקע, אלא בשיחה לקו נייח בתשלום זול במיוחד.

ב'מוקד הציבור' אומרים, כי עקב ההתנכלויות החוזרות ונשנות מצד המתחרים, ונוכח לחץ אדיר של רבבות מאזינים, הוקצה בינתיים מספר אחר לשידורי המערכת שמספרו: 0747181818
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד