י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חותרים לממשלה

בכירים מעריכים: תוך שבוע תיערך השבעה; אלה הנושאים במחלוקת

השבעת ממשלת 'גוש השינוי' מתקרבת: שיחות המו"מ בין המפלגות השונות נמשכות במלוא המרץ, היום עתידות להיערך פגישות עם סיעות רע"מ והרשימה המשותפת • המפלגות בגוש עדיין מתגוששות על החלוקה של מספר תיקים | כל הפרטים על היציאה המסתמנת מהפלונטר הפוליטי

בכירים מעריכים: תוך שבוע תיערך השבעה; אלה הנושאים במחלוקת
יאיר לפיד ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פחות משבוע מאז שהמנדט עבר לגוש השינוי ומוחזק בידי יאיר לפיד אך מיועד להכתרתו של נפתלי בנט, במחנה השינוי עמלים להקים את ממשלת האחדות הלאומית, בכירים בגוש מעריכים כי זו תושבע אפילו תוך שבוע ימים.

קודם השבת קיימו בנט ולפיד פגישות עם סיעות מחנה השינוי, בני גנץ, גדעון סער, ניצן הורביץ, בנט נועד לפגישה נפרדת עם מרב מיכאלי והיום צפויים להיפגש עם מנסור עבאס יו"ר רעמ ולאחמ"כ עם אחמד טיבי ואיימן עודה.

על פי הדיווחים, הצדדים חותרים להסכמים, לפיו בשנה הראשונה יתמקדו רק בנושאים אזרחיים וכלכליים ולא בנושאים שעלולים להצית מחלוקות ואיומים לפוצץ את הקואליציה ולגרור את המדינה לסבב בחירות מוקדם מהצפוי.

שלושה משרדים עדיין במחלוקת בין הסיעות, בראש נמצא תיק המשפטים, את התיק דורש מחד נפתלי בנט ומנגד גדעון סער גם הוא מתעקש עליו. השני הוא תיק החינוך עליו נלחמים יפעת שאשא ביטון מתקווה חדשה וניצן הורביץ ממרצ. השלישי הוא תיק הפנים עליו נלחמות כל המפלגות בגוש.

נפתלי בנט יאיר לפיד גדעון סער מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד