י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אנטישמיות וירטואלית

סרטון טיק טוק של 'כנופיית היטלר' נשלח לתלמידים יהודים

תלמידים בבית ספר בבריטניה צילמו את עצמם סביב המסדרונות תוך כדי הצדעה בסגנון נאצי | הסרטון שכותרתו 'כנופיית היטלר' פורסם ברשתות החברתיות עם האשטאגים אנטישמיים ונשלח ישירות לחבר יהודי בכיתה

סרטון טיק טוק של 'כנופיית היטלר' נשלח לתלמידים יהודים
אפליקציית TikTok צילום: unsplash

המשטרה בבריטניה חוקרת אירוע מטריד מאד לאחר שדווח להם על סרטון מבחיל שמסתובב ברשתות החברתיות, הסרטון הגיע אל תלמידים יהודים בגרינל - אנגליה.

בסרטון נראים תלמידים עוברים במסדרון בית ספר בצורה שמזכירה צעדות נאציות, עם זרועות ימין מושטות וכפות הידיים למטה. לא ידוע אם הוא צולם בבית הספר התיכון עצמו.

על פי הדיווח בכלי תקשורת מקומיים, תלמיד יהודי בן 14, היה אחד מאלה שאליו נשלח הסרטון ישירות, "אין כל כך הרבה יהודים בגרינל" אמר האב לתקשורת המקומית, הבן שלומד בכיתה ח' אמר לערוץ KCCI, "אנחנו עכשיו קצת מפחדים ללכת לבית הספר". אמו אמרה לערוץ הטלוויזיה. "הילדים האלה צריכים לדעת שזה לא מה שהקהילה שלנו מקבלת, זה לא מה שהמדינה שלנו מוצאת כמקובל".

על פי הדיווח, התלמידים המעורבים כבר נענשו על ידי רשויות בית הספר, אך המשטרה ממשיכה בחקירה כדי לראות אם בוצע פשע.

בהצהרה מטעם המשטרה נאמר, "משטרת גרינל חוקרת את האירוע הזה ברצינות רבה, ואנחנו מחויבים להבטיח שהתלמידים שלנו יהיו בטוחים ומאובטחים בזמן הלימודים בבית הספר ובקהילה שלהם". המפקחת של בית הספר אמרה כי "אירועים מסוג זה לא יתקבלו בשום אופן". הסרטון הוסר מטיק טוק ומאתרים אחרים.

טיק טוק אנטישמיות אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד