כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"עצוב מה נהיה ממנו"

ח"כים ב'ציונות הדתית': בנט שולח לנו בוטים

בעוד הוא מנהל מגעים מתקדמים עם גוש השינוי, יו"ר 'ימינה' ומפלגתו שולחים עשרות הודעות אל חברי מפלגת 'הציונות הדתית', כך על פי טענתם,  בהן הם מבקשים שיצטרפו לממשלה של בנט: "חזקו אותה בימין ותהיו שותפים בה" | הח"כים הגיבו: "אתם תקועים אי שם במאה הקודמת"

ח"כים ב'ציונות הדתית': בנט שולח לנו בוטים
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למרות התקיפות ההדדיות בין שתי המפלגות, אתמול (מוצ"ש) במפלגתו של נפתלי בנט שלחו עשרות הודעות לחברי הכנסת של 'הציונות הדתית', במטרה לשכנעם שיצטרפו לממשלת השינוי.

חברי הכנסת מסיעתו של סמוטריץ' טוענים כי מדובר בבוטים ש'ימינה' ארגנה, ואף פרסמו תמונות מתוך הצ'אטים של חשבון הווצאפ שלהם, כדי להוכיח את דבריהם.

"‏שלום לחברים בימינה", ציוץ יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ והמשיך, "אתם תקועים אי שם במאה הקודמת. היום כשעושים קמפיין בוטים יש דרך לשנות קצת את נוסח ההודעה מבוט לבוט כדי שזה לא ייראה שקוף כל כך".

"ולא, אין לנו שום כוונה להצטרף לממשלת השקר-שמאל קיצוני-תומכי טרור שאתם מנסים להקים כדי לספק את האמביציות האישיות של בנט", הוסיף.

צילום מתוך עמוד הטוויטר של גלית דיסטל-אטבריאן

גם חברו למפלגה, שמחה רוטמן, התייחס להודעות ותקף: ‏"האמת שקצת מביך שסטארטאפיסט כמו בנט מפעיל בוטים ברמה כל כך נמוכה. עשרות הודעות זהות, בלשון זכר, ממספרי וואטסאפ עם נשים בתמונת הפרופיל. עצוב מה נהיה ממנו".

"‏בוטים חביבים, התבלבלתם", צייצה מיכל וולידגר מספר 2 במפלגה. לא רק ב'ציונות הדתית' גם חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד' טענה כי בוטים נטפלו אליה: ‏"הי ‎נפתלי בנט, עשה לי טובה ותורה לאנשים שלך להפסיק את המתקפה על הסלולרי שלי. אני יודעת שקשה לך לספוג ביקורת, אבל לתת מספר פרטי לעשרות הפעילים שטרם ברחו ממך ולהטריד אותי אישית זה ממש לא לעניין". תתמודד ותגדל עמוד שידרה, אתה אמור לנהל את המדינה הזאת למען השם", סיכמה.

נפתלי בנט בוטים חברתיים הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד