י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בדיקת שיח

כבש: האסון במירון עם למעלה מחצי מיליון אזכורים, תגובות ושיתופים ברשת

באתר 'אייס' סקרו גם השבוע את הנושאים שצברו את הפופולאריות הגדולה ביותר ברשת במהלך השבוע האחרון. באופן לא מפתיע, האסון הנורא בהר מירון בליל ל"ג בעומר, כבש את הצמרת, בפער משמעותי

כבש: האסון במירון עם למעלה מחצי מיליון אזכורים, תגובות ושיתופים ברשת
נרות זיכרון במירון צילום: David Cohen/Flash90

הטרגדיה הנוראית בליל ל"ג בעומר בהר מירון עת נמחצו למוות 45 קורבנות שהסתלקו בחטף בעיצומה של ההילולא הגדולה לכבוד רשב"י, ועוד מאות שנפצעו. לוותה וסוקרה בשלל היבטים. ובעידן הרשתות, מטבע הדברים תפס נושא זה את מירב תשומת הלב.

באתר 'אייס' סקרו כמידי שבוע גם השבוע את הנושאים שקיבלו את הפופולאריות הגדולה ביותר ברשת במהלך השבוע האחרון. באופן לא מפתיע, האסון הנורא בהר מירון בליל ל"ג בעומר, כבש את הצמרת, ובפער.

על פי נתוני 'אייס' האסון במירון מוביל בפער בטבלת הנושאים הכי מדוברים ברשת השבוע. עם היקפי שיח בסך 18,678, תגובות ושיתופים בסך 540,100. חישוב סך כל האזכורים, התגובות והשיתופים הוא 558,778.

במקום השני על המדד, הרחק בפער, הוא נושא הבחירות, למרות השבוע הרווי בהתרחשויות פוליטיות. הקיפי השיח עומדים על 5,353. התגובות והשיתופים היו 60,387, וחישוב סך כל האזכורים, התגובות והשיתופים נקבע על 65,740.

במקום השלישי במדד התמקם הפיגוע המחריד בצומת תפוח, עם 2,208 היקפי שיח. 49,668 תגובות ושיתופים. ו-51,876 בחישוב כלל האזכורים התגובות והשיתופים.

ירון לונדון וההתבטאויות מעוררות הסערה על האסון הטראגי במירון התמקמו במקום הרביעי. עם 49,172 בחישוב כלל האזכורים התגובות והשיתופים.

אסון מירון תשפ"א אייס צומת תפוח ירון לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד