כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ממשלה שתישען על רע"מ?

הח"כ הליכודניק מעורר לעג: "מעולם לא שמעת את נתניהו"

בעוד בגוש השינוי נערכים להרכבת קואליציה עם בנט, חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' טוען כי נתניהו לא רצה להפר את הבטחת הבחירות שלא להיתמך על רע"מ, כיוון שלא אמר זאת: "יש לך ציטוט של רה"מ?" | בנוסף טען: "ממשלת השינוי היא לא עובדה מוגמרת"

הח"כ הליכודניק מעורר לעג: "מעולם לא שמעת את נתניהו"
מנסור עבאס/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהמנדט הועבר ללפיד, הבוקר (ראשון) חבר הכנסת מ'הליכוד' טוען כי האופציה להקמת ממשלת ימין שנשענת על רע"מ לא הייתה קיימת.

"מעולם לא שמעת את נתניהו אומר שישען על רע"מ", תירץ חבר הכנסת הליכודניק שלמה קרעי בראיון לרדיו 'קול ברמה' והמשיך, "לפני הבחירות הבטיח שלא ישען על הערבים וגם אחרי הבחירות זה לא היה על השולחן".

"יש לך ציטוט של רה"מ שאמר – "אנחנו הולכים להסתמך על רע"מ"? זה לא קרה”, טען קרעי, תוך כדי שהוא נסמך על כך שנתניהו אכן לא אמר זאת בקולו.

לאחר מכן התייחס לאפשרות של הקמת קואליציה בצד השני: "ממשלת השינוי היא לא עובדה מוגמרת, אני עדיין חושב שחברי סיעתו של בנט יתעוררו ברגע האחרון".

"הם יבינו שהוא עושה מעשה שאף ממשלת שמאל לא העיזה לעשות – להישען על תומכי טרור. שנה ופירש קשה מכולם", סיכם.

גם יו"ר סיעת 'הליכוד' מיקי זוהר התייחס למגעים בגוש השינוי: ‏"לא להאמין. אני שומע שבצוותי המו"מ לקראת הקמת ממשלת השמאל של בנט, התחילו לדבר ברצינות על תפקיד היועמ"ש למיודענו שי ניצן".

עוד הוסיף: "אפשר להירגע, לפיד מוכן להתפשר גם על מינויו לבית המשפט העליון. כן, בנט במכירת חיסול כדי להיכנס לבלפור כראש ממשלה עם 7 מנדטים (או 6). הימין לא ישתוק ולא יסלח".

ביבי נתניהו מפלגת רע"מ שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד