ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ההסלמה בירושלים

נתניהו: "נשליט חוק וסדר - בתקיפות ובאחריות"

בישיבה מיוחדת בעיריית ירושלים בה נטל חלק ראש הממשלה הוא התייחס לאירועי האלימות הקשים בבירה בימים האחרונים והבטיח לפעול מולם בתקיפות ובאחריות. "נמשיך לשמור על חופש הפולחן לכל הדתות אבל לא נאפשר הפרות סדר אלימות"

נתניהו: "נשליט חוק וסדר - בתקיפות ובאחריות"
נתניהו וליאון צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס היום (ראשון) להסלמה בימים האחרונים במזרח העיר ירושלים, שהביאה למהומות ענק, לעימותים קשים מול המשטרה ולאלימות נגד יהודים שחלפו במקום.

בפתח ישיבת ממשלה מיוחדת שהתקיימה בעיריית ירושלים לרגל יום ירושלים, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בימים האחרונים היינו עדים להתפרעויות אלימות בירושלים בהשפעת גורמים מתסיסים". נתניהו אף עדכן כי במהלך סוף השבוע קיים הערכות מצב שוטפות עם גורמי הביטחון.

"לא נאפשר לאף גורם קיצוני לערער את השקט בירושלים", הבהיר ראש הממשלה, "נשליט בה חוק וסדר - בתקיפות ובאחריות. נמשיך לשמור על חופש הפולחן לכל הדתות אבל לא נאפשר הפרות סדר אלימות".

עוד אמר נתניהו "באותה נשימה אני אומר לארגוני הטרור: ישראל תגיב בעוצמה על כל מעשה תוקפנות מרצועת עזה", כשהוא מוסיף, "ירושלים היא בירתו של העם היהודי כבר אלפי שנים. שורשינו בירושלים עוד נעוצים מתקופת התנ"ך, והקשר הרצוף שלנו לירושלים נשמר בכל הדורות".

ראש הממשלה אמר כי בניגוד ללחצים המדיניים יש להמשיך הבניה בבירה: "אנחנו גם הודפים בתוקף את הלחצים שלא לבנות בירושלים. ולצערי הלחצים הללו מתגברים בעת האחרונה. אני אומר גם לידידינו הטובים ביותר: ירושלים היא בירת ישראל. כפי שכל עם בונה בירתו ואת בירתו, גם לנו שמורה הזכות לבנות בירושלים ואת ירושלים. כך עשינו וכך נמשיך לעשות".

עיריית ירושלים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד