ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"התבטאות מזעזעת"

בן-גביר דורש להשעות את השחקן הערבי מהנבחרת

לאחר עורר סערה כשהביע דעה פוליטית בעד מחאות הערבים, שחקן הנבחרת מונאס דאבור ממשיך לעורר סערה - והיום יו"ר 'עוצמה יהודית' שלח מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, וביקש ממנו להשעות את השחקן | בן-גביר נימק: "שחקן נבחרת אינו יכול לצאת נגד המדינה"

בן-גביר דורש להשעות את השחקן הערבי מהנבחרת
דאבור במדי נבחרת ישראל צילום: Roy Alima/Flash90

על רקע המהומות בירושלים, היום (ראשון) יו"ר 'עוצמה יהודית' וחבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית' איתמר בן-גביר שלח מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, ובו ביקש ממנו להשעות שחקן מהנבחרת.

מכתבו של בן-גביר נשלח בעקבות פוסט בערבית שהעלה שחקן הנבחרת הישראלית מונאס דאבור, עם תמונה של הר הבית וכתב: "אלוקים רואה את מעשי העושקים ושום מעשה לא יתפספס מעיניו".

בן-גביר בתגובה כאמור, ביקש להשעותו: "ההתבטאות המזעזעת הזאת באה לאחר שכמות גדולה של מחבלים התפרעו על הר הבית ובשכונת שמעון הצדיק", כתב במכתב והמשיך, "לא ייתכן ששחקן נבחרת ישראל בכדורגל יצדד בצד של האויב ולמעשה יתמוך בפגיעה בחיילי צה"ל ובנשים וילדים על רקע היותם יהודים".

"נבחרת ישראל מייצגת את מדינת ישראל ברחבי העולם, לא ייתכן ששחקן המייצג את הנבחרת יתבטא בצורה כזו", הוסיף.

יו"ר 'עוצמה יהודית' תקף: "אם לא נאה לו ללבוש את מדי הנבחרת, הוא יוכל לשחק בנבחרת של סוריה, שם בטח יתאים יותר לעמדותיו הטרוריסטיות".

"אשר על כן ולאור כל האמור לעיל אבקשך להשעות במיידי את שחקן הנבחרת מונס דאבור, שחקן שלובש את מדי הנבחרת אינו יכול לצאת נגד המדינה שאותה הוא מייצג. אבקשך לעדכנני בעניין הנ”ל", סיכם.

נבחרת ישראל איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד