ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הרשת זוכרת

כשבנט תקף את ליברמן במה שהוא חוטא כעת • צפו

בעוד הוא מנהל מגעים עם מפלגות השמאל, בימים האחרונים מופץ סרטון של יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, בו הוא אומר לפני כמה מערכת בחירות כי ליברמן הפך לשמאלני: "הוא יעשה הכול כדי לגמור את נתניהו" | בנוסף תקף: "הוא יכתיר את לפיד"

כשבנט תקף את ליברמן במה שהוא חוטא כעת • צפו
בנט VS ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בימים בהם הוא פועל במרץ להקמת קואליציה שתורכב ממפלגות שמאל ותישען על מפלגות ערביות, יו"ר 'ימינה' נשמע לפני כמה מערכות בחירות בו הוא תוקף את ליברמן, שלטענתו עשה בדיוק את אותו דבר.

"ליברמן שמאלן. ליברמן עבר מחנה לגמרי. מלא מלא", אמר בנט בעבר והמשיך, "הוא נתקף בשנאה אישית לנתניהו. אני מתעסק למה, אבל הוא יעשה הכול לערוף את נתניהו, פוליטית כמובן".

הוא המשיך לתקוף בסרטון שמתפרסם שוב כעת: "הוא יעשה הכול כדי לגמור את נתניהו. פשוט השנאה מבעבעת לו. לא משנה לו ארץ ישראל, לא משנה לו הביטחון ולא משנה לו כלום".

"הוא יכתיר את לפיד ואת גנץ", תקף בנט, "הוא אמר בקולו שהוא ילך עם 'מרצ', עכשיו המשמעות המעשית שהוא ילך גם עם הערבים. הערבים לא צריכים להצביע בעד גנץ, הם רק צריכים לא להצביע נגד גנץ".

"זה דבר לא נורמלי. אני לא מצליח להבין איך איזשהו ימין חילוני יכול להצביע לליברמן, שהוא באמת ערק לצד השני. הצד השני זה לגיטימי אבל זה שמאל מלא מלא. זה שמאל מלא מלא בכל ההיבטים: מערכת המשפט וכלכלת הסתדרות", סיכם.

נפתלי בנט אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד