י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תפרו לו תיק?

הלם: איש השב"כ לשעבר נרצח בעיירת הנופש

איש שב"כ לשעבר, נרצח היום במקסיקו, על ידי שלושה חברי כנופייה המקושרת לעסקי הסמים, שפרצו לביתו בעיירת הנופש טולום שבמקסיקו | מאחיו; חבר מועצת העיר ירושלים חיים כהן והזמר החסידי שלמה כהן

הלם: איש השב"כ לשעבר נרצח בעיירת הנופש
אקדח, אילוסטרציה צילום: Pixabay

יהודה כהן, איש שב"כ לשעבר, נרצח היום (ראשון) במקסיקו, על ידי שלושה חברי כנופייה המקושרת לעסקי הסמים, שפרצו לביתו בעיירת הנופש טולום שבמקסיקו. כך על פי הדיווח של איתמר אייכנר ב-ynet.

על פי הדיווח, כהן, בן 43 שתול של השב"כ בהתיישבות, התגורר בשנים האחרונות במקסיקו, שם עסק בביטחון ואבטחה באופן פרטי.

לאחר שחרורו מהצבא בתפקיד קרבי, גוייס כהן לחטיבה היהודית, והיה לפעיל בולט שאף סייע ללכידת 'מחתרת בת עין'. עם רצח חברו ארז לבנון, שנדקר בסמוך לעיירה 'בית אומר' גמלה בלבו ההחלטה לעזוב את השב"כ, שלטענתו "איבדתי את האישיות ולא ידעתי מי אני" צוטט כהן ב-ynet.

יצוין כי בשנים האחרונות ניהל כהן מאבק על חפותו, כשהוא מצדו טוען כי השב"כ תפר לו תיק עם חשדות שונים, לאור התנגדותם לעזיבתו את השירות. בשב"כ הכחישו את הטענות.

במהלך המאבק, נעצר כהן ב-2008, הוא הצליח לחמוק מהארץ למרות ההליך המשפטי שהתנהל מולו, ונמלט לארגנטינה, שם הוסגר חזרה לישראל. עד היום, כאמור, היה מתגורר במקסיקו.

יהודה כהן הי"ד • צילום: Ynet.

הנרצח הי"ד, הוא אחיהם של הזמר החסידי שלמה כהן, ושל חיים כהן, חבר מועצת עיריית ירושלים, ומיקי כהן מנהל מרחב ירושלים ב'איחוד הצלה'.

בהודעה שפרסם ארגון 'איחוד הצלה' נאמר: "איחוד הצלה, הנהלת הארגון ומתנדבי מרחב ירושלים משתתפים בצערו של מנהל מרחב ירושלים, מיקי כהן, על פטירת אחיו יהודה בנימין ז"ל, הנפטר גר ונמצא במקסיקו פרטים על מועד הלוויה וניחום אבלים יפורסמו בהמשך. שלא תדעו עוד צער, מן השמים תנוחמו".

מקסיקו רצח שב"כ יהודה כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד