י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סוף עידן נתניהו?

השגריר לשעבר בארה"ב: "הישראלים כפויי טובה"

שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר מותח ביקורת קשה על הציבור בישראל שלדעתו לא מבין כי אין תחליף לנתניהו. "הישראלים כפויי טובה כלפיו" | בנוסף אומר השגריר כי התקווה שטראמפ יפסיד בבחירות חיזקה את האיראנים על-אף הסנקציות הקשות

השגריר לשעבר בארה"ב: "הישראלים כפויי טובה"
רון דרמר צילום: wikipedia

כשנראה כי הממשלה של מחנה השינוי נמצאת בישורת האחרונה וראשי הסיעות מנסים להגיע להכרעה לגבי חלוקת התיקים, שגריר ישראל לשעבר בארצות הברית רון דרמר, איש אמונו של ראש הממשלה בנימין נתינהו, אומר היום (ראשון) בוועידת 'מקור ראשון' כי לדעתו אין תחליף לראש הממשלה נתניהו. דרמר אף זועם על הציבור בישראל אותם הוא מכנה "כפויי טובה".

"הישראלים כפויי טובה כלפי נתניהו", אומר דרמר ומוסיף כי "הוא גוליבר בארץ הגמדים". השגריר לשעבר טוען כי אין בנמצא מחליף ראוי שיכול להיכנס לנעליו של נתניהו. "אני לא רוצה למתוח ביקורת על פוליטיקאים בישראל – אבל מדובר בליליפוטים שמנסים לפגוע בגוליבר".

כשנשאל על-ידי העיתונאי עמית סגל האם הוא רואה עצמו כיורש של נתניהו, השיב דרמר: "אני מקווה שמי שיחליף את בנימין נתניהו יהיה בנימין נתניהו".

"אנחנו מדינה עם הרבה יתרונות", אמר דרמר בהתייחסו לישראל, "הכרת טובה היא לא אחת מהן". דרמר האשים גם התקשורת וציין את 'ערוץ 12' ככלי תקשורת שלא מפרגן לראש הממשלה. דרמר אמר כי לדעתו נתניהו הוביל את המדינה לעשור הטוב בתולדותיה.

דרמר גם מתייחס לאיום האיראני וטוען כי הסיבה לכך שהאיראנים לא נכנעו לסנקציות הקשות שהטיל עליהם ממשל טראמפ, הייתה תקוותם שטראמפ יפסיד בבחירות והם יגיעו למו"מ מעמדת כוח מול הממשלה הדמוקרטי של ביידן. "האיראנים לא נכנעו לסנקציות רק בגלל התקווה שטראמפ יפסיד בבחירות", כך דרמר.

רון דרמר בנימין נתניהו ועידת מקור ראשון איראן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד