ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מוותר על יישובים חדשים

בנט לחברי סיעתו: "אמשיך במדיניות נתניהו"

הרצון העז של מחנה השינוי להדיח את נתניהו מראשות הממשלה, מוביל להסכמה שספק אם המפלגות שירכיבו את הממשלה המתהווה יוכלו לעמוד בה: במשך השנה הראשונה לכהונתה הממשלה לא תתעסק כלל בנושאי ההתנחלויות והבעיה הפלסטינית

בנט לחברי סיעתו: "אמשיך במדיניות נתניהו"
בנט עם נתניהו צילום: פלאש90

נפתלי בנט בדרך לממשלה עם מחנה השינוי ויאיר לפיד. נדמה כי זו כבר עובדה מוגמרת. כעת נותר לראות כיצד מגשרים על הפערים האידיאולוגיים הגדולים בין נפתלי בנט מימין ומר"צ והערבים משמאל.

חברי מחנה השינוי הכריעו כי בתחילת הקדנציה הממשלה החדשה לא תתעסק בנושאים הרגישים שנוגעים לסוגיות השטחים וההתנחלויות, סוגיה נפיצה מאוד שיכולה במהירות להפיל את הממשלה המסובכת בלאו הכי.

דפנה ליאל מדווחת הערב ב'חדשות 12', כי בנט אמר היום לחברי סיעתו שימשיך במדיניות נתניהו הלכה למעשה. מה זה אומר? בלי סיפוח והקמת יישובים חדשים מחד, אך גם בלי הקפאת בניה ופינויים מאידך, כך שלמעשה הממשלה החדשה תצמצם את פעילותה לנושאים כלכליים-אזרחיים ותברח תחילה מנושאי ליבה שבמחלוקת.

לפי הדיווח, ראשי המפלגות במחנה השינוי הסכימו עקרונית על שנה שבה לא יקודמו נושאים אידיאולוגיים אלא בהסכמה של כל המפלגות, הכול במטרה להדיח את נתניהו מראשות הממשלה.

בנימין נתניהו נפתלי בנט הקפאת בניה ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד