י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התחזה לשליח

משפחתו של השחקן המפורסם נפלה קורבן לשוד אכזרי

שני שודדים שהיו חמושים, שדדו את משפחת זהבי בהולנד, כאשר אחד מהם נכנס כשהוא מתחזה לשליח. לפי הדיווחים, הם התקשרו לכדורגלן עצמו כדי לשאול היכן נמצאים פריטים יקרי ערך, ובהמשך תקפו באלימות את אחד מילדיו ואת אשתו | המשטרה המקומית מחפשת אחר השודדים

משפחתו של השחקן המפורסם נפלה קורבן לשוד אכזרי
ערן זהבי צילום: Roy Alima/Flash90

אשתו וילדיו של שחקן הכדורגל הישראלי המפורסם, ערן זהבי, המשחק בימים אלה בהולנד, נשדדו באיומי נשק על ידי שני שודדים שנכנסו לביתם, כאשר אחד מהם מתחזה לשליח.

השודדים חדרו לביתו של ערן זהבי, שמשחק בקבוצת איינדהובן ההולנדית ומתגורר באמסטלפיין, כאשר זה היה בדרכו למשחק אתמול (ראשון), אך הוחזר חזרה לביתו, מיד כשנודע לקבוצה כי אשתו וילדיה נשדדו בצורה אכזרית ואימתנית.

על פי הדיווח באתר הספורט ONE, שני השודדים שהיו רעולי פנים הגיעו לדירה בשעה 15:30, לקחו חפצים רבים מביתו של זהבי, אחרי שקשרו את בני משפחתו ותקפו את אשתו שי. האירוע הסתיים ללא נפגעים. בעקבות השוד האלים שהתבצע כלפי דמות כה מפורסמת ומתוקשרת בעולם, שוטרים רבים זרמו לביתו של השחקן, מסוק משטרתי הועלה לאוויר בניסיון לעלות על עקבותיהם של השודדים. 

לפי דיווחים נוספים בתקשורת ההולנדית, משפחתו של זהבי נשדדה באיומי נשק, ובמהלכו שערה של רעייתו נגזז ואחד מילדיו הוכה. כמו כן דווח כי השודדים טילפנו לכדורגלן עצמו ודרשו לדעת היכן נמצאים בבית פריטים יקרי ערך. 

‏שי זהבי, רעייתו של הכדורגלן ערן זהבי, התייחסה בגל"צ לשוד שעברה בביתה: "אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות הכי בטוח בעולם עבורנו - הבית שלנו. לא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור, עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים רגע לעכל"/

רונן קצב, סוכנו של זהבי מסר לכלי התקשורת שהביעו התעניינות במקרה: "כשנוכל לתת עוד פרטים נרחיב, כרגע אבקש לכבד את פרטיות השחקן ומשפחתו".

מקרה זה מצטרף, לשני מעשי שוד קודמים שבוצעו לפני כחודשיים, כלפי משפחותיהם של שני שחקני כדורגל בהולנד שהיו קורבנות לשוד ביתי אכזרי, השודדים יודעים כי השחקנים במגרשים, ומנצלים את המצב שהאישה נמצאת לבדה בבית, ופורצים ללא רחם. כך שיתכן ומדובר באותה כנופיה גם במקרה הנוכחי.

גם באנגליה שודדים מנצלים את המצב כששחקני הכדורגל נמצאים במשחק, באופן קבוע במשך שנים בזמן ששחקנים משחקים בתים רבים נפרצים, שחקנים רבים באנגליה שוכרים מאבטחים מחברת שמירה כשהם מחוץ לבית.

ערן זהבי שחקן כדורגל הולנד שוד מזוין שוד אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד