י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סמוך ל'כותל'

נערים ערבים ניסו להוריד את בן-גביר מהכביש

ברקע העימותים בימים האחרונים בירושלים, הלילה במהלך נסיעה של יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר בירושלים, חמישה צעירים מהמגזר הערבי ניסו 'להוריד' אותו מהכביש ולפגוע בו | המשטרה עיכבה את החשודים

נערים ערבים ניסו להוריד את בן-גביר מהכביש
איתמר בן גביר צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שהעביר את לשכתו לשכונת שייח ג'ראח והחזיר אותה בחזרה לכנסת, יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר לא מפסיק לעורר סערה.

בדרכו לאחר עוד יום עמוס במשכן הכנסת, הלילה (בין ראשון לשני) חבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית' נסע ברכבו על יד הכותל המערבי, אלא ששם כמה צעירים ערבים ניסו לגרום לו לרדת מהכביש, ובכך לפגוע בו.

בן-גביר, שהיה עירני למתרחש, מיהר לסטות מהנתיב כדי להתחמק מהצעירים, אך האחרונים עקבו אחריו עד שער יפו. לאחר מכן כוחות המשטרה הגיעו למקום, ועצרו אותם.

כזכור, אתמול בן-גביר שלח מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, ובו ביקש ממנו להשעות שחקן מהנבחרת.

מכתבו של בן-גביר נשלח בעקבות פוסט בערבית שהעלה שחקן הנבחרת הישראלית מונאס דאבור, עם תמונה של הר הבית וכתב: "אלוקים רואה את מעשי העושקים ושום מעשה לא יתפספס מעיניו".

בן-גביר בתגובה כאמור, ביקש להשעותו: "ההתבטאות המזעזעת הזאת באה לאחר שכמות גדולה של מחבלים התפרעו על הר הבית ובשכונת שמעון הצדיק", כתב במכתב והמשיך, "לא ייתכן ששחקן נבחרת ישראל בכדורגל יצדד בצד של האויב ולמעשה יתמוך בפגיעה בחיילי צה"ל ובנשים וילדים על רקע היותם יהודים".

"נבחרת ישראל מייצגת את מדינת ישראל ברחבי העולם, לא ייתכן ששחקן המייצג את הנבחרת יתבטא בצורה כזו", הוסיף.

יו"ר 'עוצמה יהודית' תקף: "אם לא נאה לו ללבוש את מדי הנבחרת, הוא יוכל לשחק בנבחרת של סוריה, שם בטח יתאים יותר לעמדותיו הטרוריסטיות".

"אשר על כן ולאור כל האמור לעיל אבקשך להשעות במיידי את שחקן הנבחרת מונס דאבור, שחקן שלובש את מדי הנבחרת אינו יכול לצאת נגד המדינה שאותה הוא מייצג. אבקשך לעדכנני בעניין הנ”ל", סיכם.

פוריעם ערבים איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד