י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"חלום בלהות"

"תעצרו": היועץ לשעבר של בנט בקריאה לחברי 'ימינה'

בעקבות הדיווחים על התקדמות משמעותית בדרך להקמת ממשלת השינוי, יועץ התקשורת אסף פאסי שעבד עם בנט בעבר - קורא כעת לחברי 'ימינה' לא ללכת לקואליציה שמתרקמת: "אל תעשו דבר שמדינת ישראל תשלם עליו מחירים עצומים" | בנוסף חשף: "אני מכיר את הח"כים של המפלגה, אף אחד לא מסכים באמת למהלך"

"תעצרו": היועץ לשעבר של בנט בקריאה לחברי 'ימינה'
בנט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

לאחר שהמנדט הועבר ללפיד והמגעים להרכבת קואליציית השינוי מתקדמים, אתמול (ראשון) יועצו של נפתלי בנט לשעבר קרא לחברי 'ימינה' ללא ללכת לממשלת השינוי.

אסף פאסי, היועץ של בנט לשעבר, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: ‏"אחיי ואחיותיי בימינה. תעצרו. ב-2012 נכנסתי למפלגה והצטרפתי לצוות מדהים. הייתי חלק קטן מהניצחון של הזבולונים בפריימריז, מה12 מנדטים וה-8 מנדטים".

הוא המשיך: "3 שנים ניהלתי את הפייסבוק שלו ושל רבים במפלגה המאוחדת ופעלתי רבות מאחורי הקלעים. יום יום. גאה בכך! החלום- שבנט יהיה רא"מ".

"בשעות האחרונות מתחוור לי שהחלום הזה הולך להתגשם. אבל כחלום בלהות", כתב והמשיך, "אני מדבר עם הח"כים של ימינה. מכיר שם את כולם. יודע שאף אחד מהם לא שלם וגם לא מסכים באמת למהלך שנעשה כעת עם כל השמאל".

"אני פונה אליהם כחברים, כאחים למטרה שאולי עוד תושג לשלטון ימני טוב ואחר במדינה- תעצרו! יש לכם כח!", הוסיף.

"‏איילת שקד, ניר אורבך, מתן כהנא, עידית סילמן, ומי שבהחלט יכול להנהיג בעתיד את ישראל- ‎נפתלי בנט אנא, הקשיבו לקולות של הבוחרים שלכם. אנא אל תעשו דבר שמדינת ישראל, הימין ובמיוחד ימינה ישלמו עליו מחירים עצומים. אפשר עוד לתקן!", סיכם.

נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד