י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סגירת הר הבית

בן גביר נגד הליכוד: "שלא יקראו לי להצבעות"

מידה כנגד מידה: "מי שמתקפל מהר הבית יתקפל מארץ ישראל כולה" כך זעק הבוקר חה"כ איתמר בן גביר בסמוך לשערי הר הבית שננעלו לכניסת יהודים בעקבות החלטת המפכ"ל | בנוסף הודיע בן גביר כי אין בכוונתו להשתתף בהצבעות הקרובות שיוזמים בסיעת הליכוד

בן גביר נגד הליכוד: "שלא יקראו לי להצבעות"
בן גביר הבוקר צילום: באדיבות המצלם

בעקבות החלטת המפכ"ל לסגור היום (שני), יום ירושלים, את הכניסה ליהודים להר הבית, מודיע יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר כי הוא לא ישתתף בהצבעות של הליכוד בימים הקרובים.

חבר הכנסת בן גביר הגיע הבוקר לכניסה להר הבית שם מסר: "האלימות והבריונות ניצחו! אשמים ראשי מערכת הביטחון שהמדיניות שלהם להכיל כל פגיעה ביהודים שהופכת ביממה האחרונה לפוגרומים, אבל יותר מאלה ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה שמאפשרים למשטרה להתקפל".

בן גביר הודיע בדבריו כי מסר למנהלי סיעת הליכוד שלא יקראו לו בשבוע הקרוב לאף הצבעה על חוקים או תקנות. "מי שמתקפל בהר הבית מתקפל מארץ ישראל כולה. אין לי סיבה להצביע השבוע עם מי שמקבל החלטות של התקפלות", אמר.

יצויין כי בימים הקרובים מתכננים בליכוד לעלות שורה של הצעות חוק להצבעה בקריאה ראשונה, בהם הצעת החוק לבחירה ישירה לראשות הממשלה, וכן הצעת חוק לאישור ההתיישבות הצעירה, פסקת ההתגברות ועוד.

בן גביר הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד