י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מצאנז להודו

מחולל ענק נשלח מנתניה לתמיכה במאבק בקורונה בהודו

מחולל חמצן ענק היכול להפיק חמצן ברמה של 95% לעשרות מטופלים במקביל, נשלח מהמרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו להודו, על מנת לעזור במאבק במגיפת הקורונה המשתוללת בתת היבשת

מחולל ענק נשלח מנתניה לתמיכה במאבק בקורונה בהודו
המחולל הענק צילום: דוברות לניאדו

בית החולים לניאדו בנתניה נרתם לעזור להודו, מחולל חמצן ענק, היכול להפיק חמצן לכ-60 מטופלים במקביל, ברמה של 95%, נשלח מהמרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו להודו. מחולל החמצן התקבל והותקן בלניאדו במהלך השנה האחרונה, לאור הטיפול האינטנסיבי במחלקות הקורונה בבית החולים.

מחולל החמצן הענק, הוא למעשה מכולה יבילה, המכילה את המכשור המפיק את החמצן ברמה הנדרשת לטיפול בחולים מאושפזים ובכמות גדולה. מחולל החמצן נשלח להודו על מנת לאפשר התמודדות עם השתוללות מגיפת הקורונה בתת היבשת הסובלת מהתפרצות משמעותית בתקופה האחרונה.

נדב חן, מנכ"ל לניאדו מסר כי "בשנה האחרונה צברנו נסיון רב מאד בטיפול בחולי קורונה, אין ספק כי מחולל החמצן הענק הוא כלי משמעותי לבתי חולים, על מנת לייצר חמצן בצורה עצמאית, ללא צורך בשינוע חמצן ממקורות חיצוניים וכן במצב של חוסר כללי בחמצן במדינה. אנו מחזיקים ברשותנו מחולל חמצן נוסף, למצב של התפרצות נוספת, חלילה, כאן בישראל"

הודו מתמודדת בימים אלה עם מגיפת הקורונה, אלפי מתים ביום ומאות אלפי נדבקים, המדינה עם כמעט מיליארד וחצי בני אדם, לא מסוגלת להתמודד עם הנגיף, וקצב החיסונים בהודו מתנהל בעצלתיים, מדינות רבות בעולם שלחו סיוע רפואי להודו, גם משרד החוץ שלח סיוע רפואי, ועכשיו גם בית החולים לניאדו נתן כתף ושלח מחולל חמצן ענק להודו.

מחולל בית חולים לניאדו הודו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד