י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בדרך להסכמים עוד היום

הקרב על התיקים: הושגה פריצת דרך עם מרצ

במהלך הלילה המשיכו צוותי המו"מ בגוש השינוי בדיונים במטרה להגיע להסכמות בנוגע לחלוקת התיקים, נושא שנמצא במחלוקת. הבוקר מדווח כי הושגה פשרה עם מרצ שהתעקשה על תיק החינוך | ייתכן והסכמים ראשוניים יחתמו ביממה הקרובה

הקרב על התיקים: הושגה פריצת דרך עם מרצ
ניצן הורביץ צילום: Miriam Alster/FLASH90

גם הלילה ישבו צוותי המו"מ של מחנה השינוי בניסיון למצוא פתרון לנושאים שנותרו במחלוקת. ומסתמן כי לפחות לגבי מרצ הושגו הסכמות שיכולות להוביל לחתימות ראשונות על הסכמים קואליציוניים.

אמש (ראשון) דווח על זעם בשמאל בעקבות הוטו שהטילו יחדיו סער ובנט על שלושה תיקים מרכזיים: המשפטים, החינוך והפנים. בשמאל לא אהבו זאת לשון המעטה והודיעו כי הם דורשים לפחות חלק מהתיקים הבכירים הללו.

הבוקר מדווח כי הושגה התקדמות משמעותית מול מרצ וישראל ביתנו. לפי הדיווח, במסגרת השיחות הלילה הוסכם כי מרצ תסתפק באחד משני התיקים: בריאות או תחבורה ותוותר על דרישתה לתיק החינוך עבור היו"ר ניצן הורביץ. ח"כ תמר זנדברג צפויה לקבל את המשרד להגנת הסביבה.

בתוך כך, הפרשן עמית סגל מדווח הבוקר שגורמים המקורבים למו"מ מעריכים כי ייתכן שהסכמים ראשונים ייחתמו כבר ביממה הקרובה. עוד ציין סגל בחשבון הטלגרם שלו: "אין לי באמת שום דרך לדעת אם זה המצב, ובכל מקרה זה פחות קריטי יום פה יום שם".

 

מרצ משרד התחבורה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד