ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התרחבות משמעותית

"צמיחה עצומה במרפאות מכבי בבית שמש"

לרגל הרחבת השירותים ופתיחת מרכז רפואי חדש ברמת אברהם, מר רן סער הגיע לסיור מקצועי בעיר מלווה בראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל וחברי הנהלת מכבי  

"צמיחה עצומה במרפאות מכבי בבית שמש"
סיור המנכ"ל צילום: יח"צ

על רקע תנופת הפיתוח וההתרחבות של מכבי שירותי בריאות בבית שמש, הגיע מנכ"ל מכבי מר רן סער לסיור מקצועי בעיר, מלווה בראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל ובכירי מכבי במטה ובמחוז. לסיור הצטרפו אליק סטפנסקי מנהל מרחב בית שמש וד"ר ליאת לוביש המנהלת הרפואית של בית שמש.

במסגרת הסיור הציג ד"ר חגי פרנקל, ראש המחוז, את תנופת ההתפתחות של מכבי ואת התוכניות העתידיות של מכבי להרחבת שירותי הרפואה בעיר. בין השאר דנו בפתיחתו העתידית של המרכז הרפואי החדש של מכבי בעיר.

מדובר במרכז רפואי גדול, המשתרע על פני שטח של כ- 7000 מ"ר, שהינו אחד משלושת הפרויקטים הגדולים ביותר שמקדמת מכבי בארץ.

במתחם החדש ישולבו שירותי רפואת משפחה, ילדים ונשים כמו גם רפואה יועצת במגוון תחומים. בנוסף, כחלק מהרחבת השירותים יוקם בית מרקחת של מכבי פארם לרווחת החברים וכן שלוחות של אסותא, מכבי דנט ומכבי טבעי.

במקביל נחנך גם בית רופאים חדש ברמת אברהם, שעתיד לשרת את תושבי העיר. חשוב להדגיש כי מלבד המרכז הרפואי החדש, למכבי יש עוד 6 מרכזים רפואיים בעיר הכוללים את מיטב המומחים ובהם רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, מרפאת אחיות, מעבדות, מכונים ועוד.

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה אמר כי, "מכבי נמצאת במגמת צמיחה בעיר בית שמש ומספר גדול מקרב תושבי העיר בחרו במכבי כארגון הבריאות המוביל בישראל. השילוב בין צמיחה ומצוינות בשירות הופכים למציאות כאן בבית שמש. אנו מחויבים להעניק לחברינו מעטפת מתקדמת ומקצועית של שירותי רפואה ואנו משקיעים משאבים רבים בהרחבת השירותים במטרה לשפר את איכות חיי הקהילה".

בהשארת פרטים בטופס כאן למטה,תוכלךו לעבור קופה תוך 3 דקות בלבד>>>

מכבי שירותי בריאות בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד