י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הנצחה קדושה

מיזם מרגש להוקרת זכרו של הרב ישעיהו הבר זצ"ל

הקורונה כבר נגמרה, המסכות ירדו כמעט כליל, השווקים נפתחו, בתי הכנסת כבר שוקקים חיים, אבל יש מקום אחד שבו השגרה אינה יכולה לחזור, שם השגרה היא המצוקה, ומי שהבטיח לעשות הכל כדי לבנות בית חדש, גם הוא כבר איננו...

מיזם מרגש להוקרת זכרו של הרב ישעיהו הבר זצ"ל
הרב הבר זצ"ל צילום: יח"צ

בית הכנסת הגדול של הר נוף – חניכי הישיבות, בו מתפללים ולומדים גדולי תלמידי החכמים מקרתא דשופריא דירושלים, בית כנסת גדול לה' אשר מהוה את קיר המזרח של הר נוף, עומד כבר שנים רבות נכלם ועזוב, בקומה תת קרקעית זמנית, ללא תשתיות וללא שום פאר והדר, מתפללים כבר מעל 20 שנה רבנים וראשי ישיבות אשר אין בידם את האמצעים ולא את הזמן להשקיע במעבר לבניין החדש והמפואר.

אחד מגדולי וחשובי מתפללי בית המדרש היה האיש שכולנו מכירים, הרב ישעיהו הבר, איש החסד הידוע שידע לדאוג לכולם כל הזמן, ר' שעיה כאב את מצבו של בית הכנסת וחלם על היום בו יראה את בית הכנסת בנוי ברוב פאר והדר, אך למגינת לבנו הלך לעולמו לפני כשנה והשאיר את כולנו אבלים ודוויים.

>>> הקלק כאן כדי לקחת חלק בבנין בית ה' ולתת כבוד לתורה!

בימים האחרונים ממש התקבל סוף סוף ההיתר הסופי ואם נצליח בקמפיין ההתרמה, נוכל כבר בשבועות הקרובים להתחיל בעבודה, זו הזדמנות נדירה עבורנו ועבור כל ידידיו ומוקיריו של ר' שעי'ה להנציח את זכרו היקר בבית הכנסת שאותו כה אהב, נוכל בס"ד להגשים את חלומו הגדול ולקדש שם שמים בבניין מפואר לה'.

בימים שלישי ורביעי (כט אייר – א סיון, 12-11 במאי), אנו יוצאים במיזם המונים מיוחד לגיוס הסכום הדרוש על מנת להנציח את זכרו הטהור ולהקים את בית הכנסת החדש לזכרו.

אנו מבקשים את עזרתכם כדי שנוכל להגיע ליעד, אם באמצעות תרומה עצמאית או באמצעות גיוס אחרים, יחד נטה כולנו שכם, ניתן את כל הכח שלנו למען בניית בית הכנסת.

כל תרומה קטנה שלכם, תהיה עוד אבן לזכרו של ר' שעיה!

כל תפילה ודף גמרא שיילמדו בבית הגדול הזה תהיה בזכותכם!

כל נחת רוח שתיגרם לר' שעיה תהיה רק בזכות התרומה שלכם!

ועוד משהו מיוחד בשבילך…

ביום המסוגל לחינוך הילדים, ערב ראש חודש סיוון

אין סגולה מיוחדת מאשר לתת כבוד לה' ולקחת חלק בבניין מקדש מעט, זוהי הסגולה הטובה ביותר לחינוך הילדים ודוגמא אישית ומעשית ל-איך נותנים כבוד לתורה.

אל תפספס את ההזדמנות!
תרום כבר עכשיו ותן כבוד לתורה!

>>> הקלק כאן כדי לקחת חלק בבנין בית ה' ולתת כבוד לתורה!

הרב ישעיהו הבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד