י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד מרגש

צפו: השחקן שעבר שוד אלים עם משפחתו, הגיע לברך הגומל

שחקן הכדורגל ערן זהבי הגיע לבית הכנסת המקומי ובירך ברכת הגומל בעקבות השוד הקשה שחווה אמש בביתו יחד עם בני משפחתו. רעייתו: "עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים רגע לעכל" | צפו

צפו: השחקן שעבר שוד אלים עם משפחתו, הגיע לברך הגומל
‏‏זהבי מברך הגומל צילום: מתוך הסרטון

ערן זהבי, שחקן הכדורגל הישראלי שמשחק בקבוצה בהולנד ועבר עם משפחתו אמש (ראשון) שוד אלים במיוחד, הגיע היום לבית הכנסת ובירך ברכת הגומל. 

העיתונאי ישראל כהן דיווח על כך בחשבון הטוויטר שלו, לצד תיעוד מבית כנסת חב"ד המקומי. כהן כותב כי השחקן הגיע עם משפחתו הבוקר לתפילת שחרית בבית חב"ד של הקהילה הישראלית. הוא ורעייתו שחוו רגעי אימה קשים במהלך השוד, ברכו ברכת הגומל, והודו לה' על הניסים שקרו להם.

 

על פי הדיווח באתר הספורט ONE, שני השודדים שהיו רעולי פנים הגיעו לדירה בשעה 15:30, לקחו חפצים רבים מביתו של זהבי, אחרי שקשרו את בני משפחתו ותקפו את אשתו שי. האירוע הסתיים ללא נפגעים בגוף.

בעקבות השוד האלים שהתבצע כלפי דמות כה מפורסמת ומתוקשרת בעולם, שוטרים רבים זרמו לביתו של השחקן, ומסוק משטרתי אף הועלה לאוויר בניסיון להתחקות אחר עקבותיהם של השודדים.

לפי דיווחים נוספים בתקשורת ההולנדית, משפחתו של זהבי נשדדה באיומי נשק, ובמהלכו שערה של רעייתו נגזז ואחד מילדיו הוכה. כמו כן דווח כי השודדים טילפנו לכדורגלן עצמו ודרשו לדעת היכן נמצאים בבית פריטים יקרי ערך.

‏שי זהבי, רעייתו של הכדורגלן ערן זהבי, התייחסה בגל"צ לשוד שעברה בביתה: "אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות הכי בטוח בעולם עבורנו - הבית שלנו. לא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור, עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים רגע לעכל".

רונן קצב, סוכנו של זהבי מסר לכלי התקשורת שהביעו התעניינות במקרה: "כשנוכל לתת עוד פרטים נרחיב, כרגע אבקש לכבד את פרטיות השחקן ומשפחתו".

ערן זהבי שוד אלים הולנד ברכת הגומל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד