י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אפשר להשביע תוך ימים"

יו"ר 'יש עתיד' על המו"מ: "מי שיתעקש בגלל משרד - לא יסלחו לו"

פחות משבוע לאחר שקיבל את המנדט מהנשיא, יו"ר 'יש עתיד' התייחס היום בישיבת סיעתו למגעים בגוש השינוי, ורמז באיום כי מי שימסמס את הקמתה, לא יסלחו לו: "הרבה יותר חשוב שנביא בשורה למדינה" | בנוסף תקף את נתניהו: "אף אחד לא יזכור את כל התקפות הזוהמה האלה"

יו"ר 'יש עתיד' על המו"מ: "מי שיתעקש בגלל משרד - לא יסלחו לו"
יאיר לפיד צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90

על רקע העימותים בירושלים, היום (שני) יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד התייחס למגעים הפוליטיים ולהרכבת ממשלת השינוי, וקרא לכל המפלגות לא לדרוש משרדים אשר עלולים להביא לקושי לצד השני להיכנס לקואליציה.

"הקמת ממשלה היא אף פעם לא אירוע פשוט", אמר בפתח ישיבת סיעתו והמשיך, "לא כולם יקבלו מה שהם רוצים. אבל יש הבנה שכולנו שותפים לה. נפתלי ובני, איווט ומרב, גדעון וניצן. כולנו מבינים שהמדינה צריכה שינוי כיוון".

לפיד קרא לראשי המפלגות: "אני יודע שכל אחד מכם רוצה להביא הישגים למפלגה שלו. גם אני רוצה. אבל הרבה יותר חשוב שנביא בשורה למדינה, לאזרחים, לילדים שלנו".

"מדינת ישראל צריכה לדעת שיש פה דור חדש ואחר של מנהיגים שלא חושבים רק על אינטרסים שלהם. מי שימנע את הקמתה של הממשלה רק בגלל שהתעקש על עוד משרד, אזרחי ישראל לא יסלחו לו", איים.

לאחר מכן תקף את ראש הממשלה: "אנחנו שומעים ורואים בימים האחרונים את כמויות הרעל וההסתה שמפיצים אנשי נתניהו. אין גבול שהוא לא חוצה כדי לפלג את החברה הישראלית ולגרור אותנו לבחירות חמישיות".

"אבל זה מתהפך עליו. במקום שזה יחליש אותנו, זו תזכורת למה מוכרחים ממשלת אחדות. אנחנו מוכרחים לבחור בדרך אחרת. האלימות והשקרים וזעקות השנאה במגפונים לא באמת מייצגים את מה שמרגישים רוב אזרחי המדינה", הוסיף.

הוא המשיך: "אם תקום ממשלת האחדות, בעוד שלושה חודשים אף אחד לא יזכור את כל התקפות הזוהמה האלה. תהיה ממשלה. אנשים הגונים וטובים שיקומו כל בוקר כדי לעבוד למען אזרחי ישראל. לא יכפישו, לא ישקרו, יעבדו".

"הפערים לא גדולים, אנחנו יכולים תוך כמה ימים להשביע ממשלה ישראלית חדשה, מתפקדת, שמבוססת על הסכמות רחבות ועל הטוב המשותף. בואו נעשה את זה", סיכם.

יאיר לפיד יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד