י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת סיום הרמדאן - דו קיום

רבע מיליון מנות חולקו על ידי הקהילה היהודית בניגריה לשכניהם המוסלמים

במבצע מיוחד של הקהילה היהודית המקומית, מחולקות בימים אלה מאות אלפי מצרכי ומנות מזון למשפחות נזקקות בניגריה. התרומה התקיימה לרגל החג "עיד אל-פיטר" המסמל את סיום חודש הרמדאן בימים אלה

רבע מיליון מנות חולקו על ידי הקהילה היהודית בניגריה לשכניהם המוסלמים
דו קיום בניגריה צילום: דוברות איגוד הקהילות היהודיות של מרכז אפריקה

במבצע משולב של איגוד הקהילות היהודיות של מרכז אפריקה, חב"ד ניגריה והקהילה היהודית המקומית, ובשיתוף פעולה שגרירות ישראל בניגריה וגורמים מקומיים, יצא השבוע לדרך פרוייקט חלוקת למעלה מרבע מיליון מנות מזון למשפחות מוסלמיות נזקקות ולילדים עם צרכים מיוחדים.

לקראת מבצע החלוקה, התגייסו אנשי הקהילה היהודית באבוג'ה בירת ניגריה ובלאגוס, למבצע לוגיסטי ענק של אריזת מאות אלפי מצרכי המזון שמחולקים בימים אלה לתושבים בניגריה תחת הכותרת "ואהבת לרעך כמוך – מהקהילה היהודית למוסלמית בניגריה" לרגל חג 'עיד אל פיטר' העתיד לנעול את צום הרמדאן במהלך השבוע הקרוב.

החלוקה החלה היום במרכז הקהילתי הגדול לקהילה המוסלמית באבוג'ה בליווי האימאם הראשי השייח׳ ד"ר קאביר מוחמד אדם של העיר ותכלול גם קהילות נוספות בערים לאגוס וקנו ועוד מספר ערים מרכזיות ברחבי ניגריה.

גם שגרירות ישראל בניגריה התגייסה לסייע לפרוייקט החלוקה שהוביל שליח חב"ד לניגריה ורב הקהילה היהודית של ניגריה הרב ישראל אוזן יחד עם יותם קריימן קונסול ומ"מ שגריר ישראל בניגריה.

דו קיום ניגריה רמדאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד